Articles and news

Selgusid Kodukirja konkursi Aasta Kodu kauneimad kodud

Esmaspäeval pärjati Kadrioru lossis 20. korda ajakirja Kodukiri iga-aastase kodukonkursi Aasta Kodu võitjad. Peapreemia sai noor pere – Katrin ja Mikk Maivel Tallinnast – uusarendusse ehk tühja korterikarpi õdusa kodu loomise eest.

 Source: digi.kodukiri.ee

Source: digi.kodukiri.ee

 Source: digi.kodukiri.ee

Source: digi.kodukiri.ee

Kodukirja peatoimetaja Malle Pajula sõnul innustab võidukodu uude korterisse kodu rajajaid. ”Värskesse korterikarpi koduse õhustiku loomine on paras pähkel. Perekond Maivel sobitas nutikalt kokku esivanemate pärandmööbli ja moodsa ilmega masstoodangu, tuues juurde praegu moes olevat 1960ndate õhustikku,” sõnas Pajula.
Aasta Kodu žürii liikme, K-rauta sisekujundaja Merike Hirvoja sõnul kasutas pere loodusest inspireeritud kombinatsiooni, mille osaks on rohelised puud, kollane päike ja kuldne puidutoon. Korteri sisustamisel on sobitatud harmoneeruvaid värvitoone, mustreid ja viimistlusmaterjale. Eriliselt püüab pilku puumotiividega seinakate, mis on sobivaks jätkuks aknast avanevale Nõmme männimetsale.”

 Source: digi.kodukiri.ee

Source: digi.kodukiri.ee
Aasta kauneima aia rajasid Ene ja Urmas Jürivete Tallinnast.

Kodukiri korraldab kodukonkurssi juba 20. korda. Tänavu osales ligi 60 kodu ja aeda üle Eesti.

Aasta Kodu on suurima auhinnafondi ja peaauhinnaga kodukonkurss.
Peaauhinna – 3200 eurot – annab välja konkursi peatoetaja, kodu- ja ehituskaubamaja K-rauta.

Aasta Kodu patroon oli seekord kodukonkursi varasem võitja Karin Rask.

Konkurssi toetavad: K-RAUTA, Seesam Insurance, Arens, Skano, Värvikeskus, Hektor Light, Geberit, Schneider Electric, Ryobi, AEG Powertools, Kodusalong, Hortes, Astellaria Reisibüroo ja FISKARS, viimane annab välja 800-eurose peapreemia kauneima aia eest.

Submitted: 21.02.2017

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all