Sel hooajal on ShiShi kollektsioonide inspiratsiooniallikaks rohelised taimed nende igas variatsioonis - troopilised värsked rohelised lehed, hoolitsetud muru, suured palmid, sõnajalad, suured lehed lõikelilledena, bonsaid ja kõik need käsitsi maalitud vaasides, mis on kaunite mustrite ja värvidega. Roheline värv on naturaalne, täis elu ja elujõudu.
Alates 29. septembrist on Shishi sügis - talvise kollektsiooni showroom avatud. Kõik sisustushuvilised on oodatud Viimsisse, Astri tee 2A.
Shishi sügis-talvise kollektsiooni showroomi tühjendusmüük
16.-23.12. 2009
Kõik jõulutooded -50%
Seoses hooaja vahetusega Astri tee 2a asuvas Shishi showroomis müüme -50% allahindlusega ära kõik näidised, mida on showroomis rohkem kui 1tk. Kampaania kestab 15 septembrini. Kaupa ei saa broneerida kauemaks kui 2 päevaks, kaupa ei väljastata enne arve tasumist.
Dekoratiivkaupade hulgimüük Shishi, mis on tegutsenud juba 11 aastat, avas eelmise aasta lõpus “tehasepoe”.
Tehasepoes pakutakse varasemate kollektsioonide jääke ning tootenäidiseid, mis pole tootmisesse läinud. Shishi kollektsioon vaheldub 2 korda aastas, pakutakse kevad-suvist ning sügis-talvist kollektsiooni.
Shishi avas oktoobris nii jae- kui ka hulgiklientidele “tehasepoe“. Müügil on varasemate kollektsioonide jäägid ja unikaalsed näidised, mis ei ole tootmisesse läinud.
Allahindlus hulgimüügi hindadest -50% …-80%.
Allahinnatud on kokku üle 1100 erineva toote.
Valminud on uus Shishi kevad – suvine disainielementide kollektsioon, mille avapäevad toimuvad 13-14. märts 2007 Viimsis, Astri tee 2A asuvas näidistesaalis.
Kevad - suvine kollektsioon koosneb kolmest teemast.
1) Šikk interöör – jõuline, selge, modernsed vormid, läikivad pinnad, kristallid, lühtrid,
faktuuride kontrastid jne.
2) Romantiline kevad – valge – roosa – punane, õrnus, kergus, kevadine värskus, õitsvad
õuna - ja pirnipuud jne
3) Üllatuste aed – paabulinnud, palmid, lühtrid.
27. juunini saab Tallinna Kaubamaja vaateaknal juba teistkordselt tutvuda Tallinna Loomeinkubaatori disainerite töödega.
Kevadsuvise vaateakna kujunduse temaatika on sel korral seotud perekonnaga, aktiivse eluviisi ja tervisliku toidu propageerimisega ning puhkusehetkedega nii maal kui linnas.