Inspiration, interior design ideas, tips and tricks

Kuidas muuta oma töökoht paremaks?

Enamik inimesi kulutab iga nädal vähemalt neljandiku oma ajast kontoris. Selle tulemusena on arukas käsitleda kontori ruume kui teist kodu. Korralagedus on peamine tähelepanu eemale peletaja, mis vähendab produktiivsust ja takistab kvaliteetse töö valmimist õigeaegselt. Korrapärasus on parim, sest siis on sinu mõtetes ainult käesolev ülesanne. Nagu on öelnud Rooma keiser Marcus Aurelius, “Võidu saladus peitub mitteilmse korralduses.”

Lisaks tavapärasele pliiatsite asetamisele topsi ja dokumentide jaotamisele kaustadesse, aitavad need ebatavalised meetodid muuta paremaks sinu töökohta:

Aseta töölauale toataim
Tööruumis olev taim on sulle kasulik erinevatel viisidel. Uuringud näitavad, et toataime olemasolu ruumis aitab puhastad õhku ja võib parandada tervist.
Kontoris olevad taimed võivad vähendada stressi, mis omakorda tõstab töökust.
Lisaks jätab laual asetsev taim vähem ruumi paberite kuhjumiseks ning õhutab sind pabereid korrastama.

Vaheta elektripirnid
Kui kontor asub vanemas hoones, siis üldjuhul on seal kasutuses luminofoorvalgustid. Mõndadel võib see aga tekitada peavalu ning see omakorda töökuse vähenemist. Luminofoorvalgusti vahetamine alternatiivse valguse vastu võib olla hea idee, naturaalse valguse ja väikeste suunatud valgustitega on parem töötada. Kuigi pirni vahetus ei pruugi tekitada kontorisse ruumi juurde, siis vahetades selle alternatiivse valgustus meetodi vastu,

võib see tuua lisa motivatsiooni, mis on vajalik koristamis protsessi jaoks.


Leia oma sahtlitesse organiseerija
Sahtlite organiseerijaid leiab eri hinnaga kodu ja kontori poodidest. Need on tavaliselt puidust või plastikust hoidjad, mille saad sahtlisse asetada. Nii eraldad omavahel kõik oma kaardid, pliiatsid, kaustad ja muud kontori tarbed. Enam ei liigu pliiatsid ja seadmed sahtli taha või ette selle avamisel. Organiseerijaid on erinevaid, olenevalt sinu sahtli suurusest ning otstarbest.

Tee algust dokumendi haldus tarkvaraga
Installeeri dokumendi haldus tarkvara oma kontori arvutisse, et vähendada paberi sodi. See kahandab paberi kasutamist märgatavalt kuna töötajatel on siis võimalus digitaliseerida kõik failid, mis töö tegemise jaoks vajalikud. Enam ei pea pabereid ootama printeri kõrval, et need sealt vajalikule isikule edasi anda. Haldus programmiga saab vajalikud asjad saata mõne klikiga edasi. Samas selle tulemusena tekib kontorisse juurde ka palju vaba ruumi.

Kasuta tahvelarvutit
See võib erineda olenevalt sinu töökohast, aga on kontoreid, kus julgustatakse kasutama ruumi kokkuhoiuks tahvelarvuteid. Kuigi mõnede ülesannete tegemiseks on vaja lauaarvutit, on tahvelarvutid piisavalt võimsad, et täita igapäevaseid tööülesandeid, samuti võimaldab see kokku hoida palju ruumi töölaual.

Hoia laual vaid vajalik
Limiteeri ruumi laual ja sahtlites ainult asjadele, mis on vajalikud, mitte toredatele aga kasututele vidinatele. See tundub esialgu raske, kuid võib olla algus kontoris ruumi säästlikule ning mõistlikule kasutamisele.

 Source: www.rushrm.com

Source: www.rushrm.com

Võta iga nädal aega koristamiseks ja asjade organiseerimiseks
Isegi kui oled rahul oma kontori organiseerimise tasemega, vali iga nädal üks päev, millal uuesti üle hinnata kontori üldine korrashoid ja organiseeritus. Ilmselt võtab see aega vähem kui 5 minutit ning hiljem võid ennast tänada kui tähtis klient nõuab mingit informatsiooni ja sina annad vastuse viivitamatult.

Submitted: 17.04.2014

Duo Disain

Phone:
+372 5813 3552
Address:
Savi 20, Pärnu, Pärnumaa
E-mail:
Message not sent. Fill in all fields.

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all