Статьи и новости
Kaubamaja vaateaknal näeb Eesti disainerite loomingut
27. juunini saab Tallinna Kaubamaja vaateaknal juba teistkordselt tutvuda Tallinna Loomeinkubaatori disainerite töödega.Kevadsuvise vaateakna kujunduse temaatika on sel korral seotud perekonnaga, aktiivse eluviisi ja tervisliku toidu propageerimisega ning puhkusehetkedega nii maal kui linnas. Urbanistlikku elustiili annavad edasi Läti teksabränd One Wolf (www.onewolf.lv), meeste triiksärk SWÄRKilt (www.swarkshirts.com), nahkaksessuaaride valmistaja Tallinna Nahatöökoda (www.nahk.ee) ja lastemoele orienteeritud MiMi Disain (www.mimidisain.weebly.com). Lisaks on linlikul vaateaknal presenteeritud joogarõivad OOMYOlt (www.omyoga.eu), sisustusaksessuaarid brändidelt We Come In Form (www.wecomeinform.com) ja Valhalla Factory (www.valhallafactory.com).
Urbanistlikule stiilile vastanduval puhkusemeeleolu kujutaval vaateaknal on suvist vaibi edasi kandmas moedisaineri Kaidi Kuuri (www.kaidikuur.com) art deco ajastust inspireeritud kokteilikleit ning Valhalla Factory disaineri Terje Talpsepa reisidest inspireeritud võrkkiik.
Kõiki esitletud tooteid ja rõivaid on võimalik huvlistel endale soetada kontakteerudes disaineritega (kontaktinfo loetav vaateaknal).
Vaateakna kujunduskontseptsiooni ellu viimisel olid suureks abiks ka kodukujundusbränd Shishi (www.shishi.ee) ja Rootsi jalgrattatootja Stålhästen (www.stalhasten.ee).
Опубликовано: 08.06.2014
Вы также можете быть заинтересованы в следующих статьях

Family II – вы точно влюбитесь в эти обои

Decormaison Belle

Трендовый акцент на натуральность

Loyatic - полы на любой вкус

Успех строительной компании Loyatic принесли смелый подход и профессиональная команда

Новые серии мебели для малышей на smart24.ee

Стиль Лофт в оформлении современных квартир

СЕЗОН СКИДОК В САЛОНЕ ШТОР LAVINIITA
