Articles and news
Ühe maja müügikuulutuse lugu
Hiljutise kinnisvarabuumi ajal hakkas mulle ühes foorumis silma viide ühele kinnisvarakuulutusele ja õelad kommentaarid selle juures. Milles oli probleem?Tegemist oli ühe üle keskmise eramaja müügikuulutusega, kus lisaks tavapärasele kuulutuse sisule oli lisatud veidi müügiteksti. Maja müügiargumendiks oli välja toodud see, et selle maja puhul kulutati omaniku poolt 2 aastat pühendumist. Kulutati väga palju aega heale projektile, parimate materjalide otsimisele ja ehitustööde kvaliteedile. Kuulutus lõppes üleskutsega „Osta hingega tehtud maja!”
Foorumis naeruvääristati seda kuulutust hoolega. Küll ei meeldinud inimestele sõnastus, küll arvati, et liiga kaua on aega kulutatud jne. Ma vaatasin seda kuulutust ja neid pilte maja kohta ning tekkis hoopis vastupidine hoiak. See oli tõesti ilus ja hästi tehtud maja.
Miks seda aga naeruväärseks püüti teha? Põhjus on väga lihtne.
Kõik need, kes pole aktiivselt oma maja ehitamises osalenud ja ehitusega kokku puutunud, ei pruugi tajuda, mida tähendab korraliku maja ehitus.
See ajakulu, mis kaasneb oma maja ehitamisega on igale tellijale märkimisväärne. Mida rohkem on pühendatud hea maja ehitamisele, seda parem on enamasti ka tulemus.
Head pühendumist oma maja ehitamisele!
Submitted: 09.06.2010
You may also be interested in the following articles

Loyatic - floors for every taste

Behind the success story of the construction company Loyatic is bold expansion and an excellent team

Swiveling Rings Hiding Function and a Creative Concept: Orbit Sink

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Estonian speakers receive the 2015 CES “Best of Innovation” award

25 Brilliant Kitchen Storage Solutions
