Articles and news

“Ruumi lavastus” - eduka kinnisvara müügi saladus

“Ruumi lavastus” ei ole küll uus termin (inglise keelene väljend “Home staging”), kuid paljude kinnisvara omanike ja agentuuride jaoks on professionaalne “ruumi lavastus” pannud uude valgusse kinnisvara reklaamimise turul. Veel mõnede aastate eest oli kinnisvara omanikele jäetud valikuvabadus näidata oma pind neile sobilikul viisil. Kuigi nad said aegajalt tugineda agendi instruktsioonidele, oli see enamasti sama segadust tekitav kui omaniku enda nägemus.
Professionaalne “ruumi lavastus” kujutab endast ruumipinna muutmist potentsiaalse ostja vajadusi ja ootusi silmas pidades. Vastavalt vajadusele eemaldatakse ebasobilik mööbel ja aksessuaarid, üleliigsed esemed, eelkõige personaalse väärtusega, et anda ruumile vajalik avarus ja hõng. Professionaalse ruumi lavastaja käeläbi on võimalik luua märkimisväärne esimamulje potentsiaalsele kodu, büroo või muu pinna ostjale. Kui ruum on “korda tehtud” ja asjad õigesti paigutatud, siis tundub see ka suurema, mahukama, avarama ning õhuküllasema.
“Ruumi lavastust” tehes tuleb jälgida ka kliendi tüüpi ja sellest tulenevaid vajadusi. Kas kliendiks on üksik inimene või hoopiski noorpere koos pisipõnniga, muudab müüdava/renditava pinna olemust. Vastavalt eluviisile valitakse endale ka sobilik kinnisvara. Samuti käituvad ka juriidilised isikud, sest tegelikke otsusesid langetab siiski füüsiline isik, kes tahestahtmata osaliselt tugineb oma emotsioonidele.

Esmamulje
Kinnisvara bürood tihti rõhutavad esmamulje võtme-faktori staatust ning sellest tulenevat müügiedu, kuigi tänapäeval Eestis kinnisvara turul müügiga erilisi probleeme ei ole. Enamasti, mis pakutakse läheb kohe ka kaubaks. Samas aga jääb õhku rippuma küsimus – “mis hinnaga?”.
Jan Van Horne Minnesota kinnisvarafirma Coldwell Banker Burnet Realty kinnisvarajuhti kohaselt: “Tavaliselt potentsiaalne ostja langetab otsuse 10 sekundi jooksul peale sisseastumist välisuksest. Nad formuleerivad oma arvamuse nn. sissesõiduteel”. Seetõttu on äärmiselt oluline esimesel ringkäigul saadud emotsioonid, sest see paneb alateadvuse tööle ja rõhub nn “oma asja” äratundmis rõõmule. Veenduge alljärgnevalt toodud piltidelt ise. Pildid on tehtud Ameerika ettevõtte Dekora poolt.

Internal Group OÜ
Aadress: Pärnu mnt 139 E
Telefon: 510 7586
E-mail: ig@ig.ee
Koduleht: www.ig.ee

Submitted: 10.10.2006

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all