Articles and news

Telli MEIE KODU ja osale Mazda 3 loosimisel

MEIE KODU: ehitus, sisustus, remont
MEIE KODU on Kodu & Aia lisaväljaanne, mis 2006. aastal ilmus kaks korda (mais ja novembris).

2007. aastal ilmub MEIE KODU kolm korda — märtsis, mais ja oktoobris. Ette tellides saad kolm numbrit 99 krooni eest!

Telli ja osale Mazda3 loosimisel!

N55 Mazda3 HB 1,6 (77 kw) Touring, metallik. Olemas ABS, EBD, EBA, esi- ja külgturvapadjad, turvakardinad ees ja taga ning ISOFIX lapseistmekinnitused. Rehvid 205/55 R16, kaasas talverehvid. AM/FM audiosüsteem koos CD-mängija ja 4 kõlariga, digitaalne välitermomeeter ja kliimaseade. Garantii 3 aastat või 100 000 km. Auto väärtus on 251 500 kr. Tulumaksu tasub Forma Media AS.

Vt ka www.mazda.ee

Ehitus- ja remondialase info tulvas on raske orienteeruda. MEIE KODU on usaldusväärne allikas, mis aitab infomüras korda luua. Ajakirja toimetajate ja spetsialistide soovitused on testitud. Üsna keeruline info esitatakse lihtsas ja arusaadavas vormis.

Tingimused:
*Loosimisel osalevad kõik, kellel on mõne AS Forma Media ajakirja (Kodu & Aed, Meie Pere, Trend) kehtiv tellimus seisuga 21.12.2007.

Loosimisel annab iga tellitud number 1 hääle. Näiteks kui oled tellinud 12 Kodu & Aia numbrit, siis saad 12 häält. Kui oled lisaks tellinud 8 numbrit ajakirja Trend, on sul kokku 20 häält. Sama kehtib ka otsekorraldajate puhul.

Iga tellitud Meie Kodu ja Jõulude number annab ühe hääle juurde.

Loosimise viib läbi AS Forma Media poolt moodustatud komisjon. Võitja avalikustatakse 28.12.2007. Info tel 667 6087.


Tellimisinfo
Telefon: 667 6080, 667 6087
E-mail: forma@forma.ee
www.forma.ee/?m1=3&scat=1&prod=3

Submitted: 13.03.2007

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all