Articles and news

Algas kaunima kodu publikuhääletus

Esmakordselt selgitab ajakirja Kodu & Aed korraldatav konkurss Kodu Kauniks 2014 ka publiku lemmiku, kes valitakse kodufinalistide hulgast. Kõige rohkem hääli saanud kodu saabki publiku lemmiku tiitli ning preemiaraha 1500 € If Kindlustuselt.

Tänavu juba 14. aastat toimuvale konkursile Kodu Kauniks laekunud paljude kaunite ning armsate kodude ja aedade hulgast valis žürii välja 14 kodufinalisti ja 10 aiafinalisti. Nende hulgast selguvad parimad, kes pälvivad tänavu Eesti aasta kodu ja aasta aia preemia.

Välja antakse ka arvukalt hinnalisi eripreemiaid: näiteks noore pere kodule, noorele aiale, loodussõbralikule kodule, parimale värvilahendusele, parimale maastikukujundusele ning veel mõnes kategoorias. Sel aastal valitakse esmakordselt eelhääletusega publiku lemmikkodu, mida premeerib 1500 euroga If Kindlustus. Võistluse tänavune auhinnafond on 20 000 eurot.

If Kindlustuse varakindlustuse tootejuhi Marit Raagi sõnul on väga armas näha, et hinge ja armastusega loodud kodu soovitakse ka teistele inspiratsiooniks näidata. „Kõik me teame, et mõnusa kodu loomine nõuab aega ja vaeva. Paraku näeme meie oma töös igapäevaselt, kuidas täiesti ootamatu õnnetus võib selle hetkega rikkuda. Seetõttu ongi meie südameasi, et võimalikult paljud kodud oleksid kindlustatud. Siis on kindel, et õnnetuse korral kahjud korvatakse ning armas kodu saab taas korda tehtud,” lisas Raag.

Finalistide pilte kodudest näeb If Kindlustuse Facebooki lehel ning oma lemmiku poolt saab hääle anda kuni 16. novembrini. Hääletamise info leiab aadressilt www.if.ee.

Ajakirja Kodu & Aed peatoimetaja Piret Veigel: „Konkursi kaudu saame jagada nende inimeste häid kogemusi, kes on südamega oma elukeskkonda paremaks muutnud, arendades ühtlasi Eesti kodu- ja aiakultuuri. Tunnustame nii parimaid uusi ideid kui ka ajahambale vastu pidanud lahendusi.“

Publiku lemmiku tiitli pälvinud kodu selgub konkursi Kodu Kauniks 2014 auhinnagalal 25. novembril, kadripäeval Tallinnas Õpetajate Majas.

 Source: www.facebook.com

Source: www.facebook.com

 Source: www.facebook.com

Source: www.facebook.com

 Source: www.facebook.com

Source: www.facebook.com

 Source: www.facebook.com

Source: www.facebook.com


www.kodu-aed.ee

Submitted: 10.11.2014

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all