Articles and news

SISU 2015 tänab

 Source: www.esl.ee

Source: www.esl.ee

Eesti Sisearhitektide Liidu üheks põhieesmärgiks on rääkida olulistel sisearhitektuuri teemadel ning selle kaudu tutvustada ja propageerida eriala, millest tulenevalt korraldati 27. – 30. mail juba teistkordselt rahvusvahelise sisearhitektuuri sümpoosioni SISU.

Seekordse sümpoosioni teemaks oli RUUMIMÕJU / THE IMPACT OF SPACE, mille võttis suurepäraselt kokku üks peaesinejatest, professor Juhani Pallasmaa, öeldes oma ettekandes: "Space is changing our brains and our brains change our behaviors" (Ruum muudab meie ajusid ning meie ajud muudavad meie käitumist).

Kõikidele külalistele jättis Tallinn ja kogu Eesti sisearhitektuur ning meie tegevus sügava mulje. Rõhutati, et kindlasti peaks juba traditsiooniks saanud sündmusega jätkama, ning tunnustati Eesti sisearhitektuuri ainulaadset seisundit Põhjamaade ja Baltikumi kontekstis.

Oluliseks toetuseks ning tähelepanuavalduseks oli ESLi katusorganisatsiooni ECIA (European Council of Interior Architects) juhatuse istungi SISU sümpoosioniga samaaegne korraldamine Tallinnas.

Sümpoosioni ajaks ilmus ka esimene sisearhitektuuri teoreetiline ajakiri SISU_LINE #1, mille saab iga huviline endale soetada ESList.

Fotogalerii toimunud sündmusest on SISU Facebooki lehel ning lähiajal saab võimalikuks sümpoosioni järelevaatamine veebis, aadressil sisu.esl.ee.

SISU 2015 ei oleks saanud toimuda teie toetuse ja osavõtuta, hea meel oli näha sümpoosionil paljusid sõpru.

ESL tänab siiralt kõiki, kes leidsid aega ja huvi sündmusest osa võtta ning andsid oma kohalolekuga panuse sümpoosioni õnnestumisse ning sellega ka Eesti sisearhitektuuri. Selline toetus annab jõudu ja usku edaspidiseks!

SISU 2015 korraldamist rahastasid:
Kultuurkapital, ELux, Hollandi Suursaatkond Tallinnas, Interstudio, Hektor Light, Hals Interiors,Velux, Silmani Elekter, Interno Plaadimaja, Moodne Valgustus ning ESLi toetajaliikmed: Floorin, Hektolan, Sadolin, Vivarec, Wermstock, Villeroy & Boch, Fagerhult, Elke Mööbel, Lincona, Puustelli, Glamox.

Submitted: 04.06.2015

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all