Articles and news

Kodu- ja aiakonkurss "Kodu Kauniks 2015" ootab uusi osalejaid

Juba 15. aastat korraldab Eesti suurim kuukiri "Kodu & Aed" silmapaistvate kodude ja väärikate aedade konkurssi "Kodu Kauniks". Sel aastal ootab osalejaid varasemast veelgi enam preemiaid ning kopsakam auhinnafond, kingituse saavad ka kõik osalejad! Toimetus ootab aiakategooria kandidaate 15. juuliks, kodukategoorias 15. augustiks.

Võistlusel "Kodu Kauniks" tunnustatakse Eesti kauneid ja nutikaid kodu- ja aiakujundusi; ajakirja kaudu jõuavad paljude lugejate ning huvilisteni nii põnevad kodukujundamise ideed kui ka innustavad kogemused. Konkursile osalema on oodatud kõik huvilised olenemata vanusest, elukohast, perekonna, kodu või aia suurusest. Eraldi tuuakse esile ka silmapaistvaid ideid ja erilisi lahendusi oma kodu või aia mõnusaks muutmisel.

 Source: www.kodu-aed.ee

Source: www.kodu-aed.ee
Võistlusele esitatud kandidaatide hulgast valitakse fotode põhjal välja finalistid, keda külastab žürii. Külaskäigu ja profifotode põhjal selguvad sügiseks parimad – kes pälvivad tänavu Eesti aasta kodu ja aasta aia preemia Peale selle antakse välja arvukalt hinnalisi eripreemiaid, näiteks noore pere kodule ja aiale, parimale värvilahendusele jm. Tiitliga aasta kodu kaasneva 2500€ peapreemia annab juba 14. korda välja Swedbank. Aasta aia tiitlit premeerib Bauhof samuti 2500 euroga. Ka tänavu valitakse eelhääletusega publiku lemmikkodu, mida premeerib 1500 euroga Endover Kinnisvara. Võistluse auhinnafond on 17 000 eurot, sponsorite hulka kuuluvad lisaks Bauhofile ja Swedbankile ka Hemtex, Endover, Aquaphor, Gustavsberg, Vivacolor, Husqvarna, Iittala ning Fiskars.

Ajakirja "Kodu & Aed" peatoimetaja Piret Veigel ütleb: „Korraldame konkurssi juba 15. aastat. Üritus, mis omal ajal sai alguse toimetuse soovist jagada ajakirja kaudu häid lahendusi ja parimaid saavutusi võimalikult paljudega, on nende aastate jooksul aidanud jäädvustada Eesti kodude ja aedade, meie enda kätetöö arengut. Ühelt poolt ei ole midagi isiklikumat ega intiimsemat kui inimese kodu, teisalt aga loob oma kodule ja aiale aega, energiat ja sääste pühendav inimene väärtust, mis mõjutab väga mitmel moel ka paljusid teisi. Kodus puhkame päevatööst ja tunneme elust rõõmu lähedaste seltsis. Mida kaunim ja käepärasem on see paik, seda rohkem ja paremini saame endast anda ka teistele ning kogu ühiskonnale oma suhtluses ja päevatöös. Senise kogemuse põhjal saame kindlalt öelda, et konkursist osavõtjate puhul ei piirdu oma kodu väärtustamine korteriukse või krundipiiriga: asju osatakse näha suuremalt ja sageli panustatakse vabatahtlikult ka koduümbruse heakorda. See aga omakorda liidab kogukondi ning aitab edendada Eesti kodu- ja aiakultuuri tervikuna. Toimetusel on hea meel, et oleme aastate jooksul leidnud nii palju osalejaid ja mõttekaaslasi, keda saame arvukate koostööpartnerite abil tunnustada. Ajakirja kaudu inimeste lugude jagamine on meie jaoks oluline missioon, sest parimate eeskujust võidavad ju kõik.“

 Source: www.kodu-aed.ee

Source: www.kodu-aed.ee

Kuidas kandideerida võistlusele "Kodu Kauniks 2015"

1. Võistlusel osalemiseks saada vähemalt kaheksa fotot oma kodust või aiast, grilli- või puhkealast, väliköögist, mängunurgast või heast ideest e-posti aadressile kodukauniks@ajakirjad.ee (edastada võid ka piltide allalaadimislingi) või paberkandjal ajakirja "Kodu & Aed" toimetuse aadressile Liivalaia 13/15 Tallinn 10118;

2. Lisa fotodele tutvustav kaaskiri, kus tutvustad oma peret, kodu ja/või aeda. Ära unusta aadressi, meiliaadressi ning telefoninumbrit;

3. Aiavaldkonnas on kandideerimise tähtaeg 15. juuli, koduvaldkonnas 15. august;

4. Lisaküsimuste korral helista toimetuse telefonil 610 4000 või kirjuta kodukauniks@ajakirjad.ee . "Kodu Kauniks" konkursi käiguga saad kursis olla Facebookis ning võistluse reglemendiga tutvuda veebilehel www.kodu-aed.ee.

Submitted: 07.07.2015

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all