Articles and news

2016. aasta trendivärv on mitmekülgne ja ajatu kuldne ooker

2016. aasta värvipalett on murtud ja maitsekas, mis keskendub pehmetele pooltoonidele. Värvid on eemaldunud primaarvärvidest ja muutunud palju huvitavamaks. Oranži asemel võidutseb korall, kollase asemel ooker ja sinise asemel tume öösinine. See on soe ja sõbralik värvipalett, millel on pisut tumedam ja müstilisem varjund.

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

Juba viimased 15 aastat annab maailma suurim värvitootja Akzo Nobel välja värvitrendide kollektsiooni Colour Futures. Selle tarvis toob igal aastal nende Hollandis asuv esteetikakeskus üle maailma kokku sõltumatuid disainiala eksperte erinevatelt aladelt ja sellest protsessist tulevad esile erinevad trendid, millest üks kirjeldab kõige täpsemini selle ajahetke meelolusid. Need üldised trendid saavad sama grupi poolt justkui tõlgitud värvide keelde, et inspireerida ja kõnetada tarbijat ning aidata seda teha arhitektidel ja disaineritel, kes kujundavad ja vormivad meie tuleviku ilmet.

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

2016. aasta värv on KULDNE OOKER

Futures 2016 peamise teema käsitlemisel märkasid disainerid, et kõikides selle aasta olulisemates arengusuundades esinevad kullatoonid. See tõuseb esile pimeduse ja valguse teema juures „kuldse tunnina“ - kui hinnaline tund enne loojangut, mis värvib terve looduse kuldseks - see on minevikupärandi ja tuleviku teemale iseloomulik kulla värv, mida me leiame nii vanade meistrite maalidelt kui ka tänapäeva disainitrendidest.

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

Otsides määravat ja juhtivat värvitooni, mis ühendaks 2016. aasta trende, leidsid disainerid kuldse ookerkollase. See on värv, mis on piisavalt särav, et jäljendada kullasära, kuid sealsamas ka piisavalt mahe, et sulanduda puidu ja maa naturaalsete toonidega.

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

Kulda ja kuldseid toone kasutatakse disainimaailmas kõikjal. See värv ja materjal on sageli esindatud disaininäitustel ja graafikas, samuti arhitektuuris, moes, ilutoodete juures ja sisekujunduses. CF 16 töörühma disainerite arvates on see ka loomulik edasiarenemine ja üleminek vasekarva oranžilt, mis oli 2015. aasta värv.
Nagu kõik toonid on mõjutatavad erinevatest kaaslastest, nii muutub ka aasta värv 2016 . Kombineerides seda pastelse roosaga, omandab ta pehme ja naiseliku varjundi, kuid kombineerides jahedate sinistega, muutub ta maskuliinseks ja konkreetseks.

 Source: www.varvikeskus.ee

Source: www.varvikeskus.ee

Trendid pole reeglid, mida tuleks kindlasti järgida, kuid tahes-tahtmata nad mõjutavad meid. CF16 kollektsiooni värvid annavad meile võimaluse näha ootamatuid ning põnevaid värvikombinatsioone, mida ehk iga päev enda ümber ei kohta ning on heaks inspiratsiooniallikaks, julgustades meid rohkem värve kasutama.

Colour Futures 2016 värvikollektsioonidega saab lähemalt tutvuda Tallinna, Tartu ja Pärnu Värvikeskuses.

www.varvikeskus.ee
Facebook

Submitted: 02.02.2016

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all