Articles and news

K-Rauta korraldab laste joonistusvõistluse "Jõulukaart"

Ehitusmaterjalide kauplus K-rauta ootab kõikide kuni 10aastaste (k.a.) laste joonistusi teemal „Kuidas kaunistaksid jõuludeks enda kodu?“. Parimad tööd trükitakse K-rauta jõulukaartidele koos kunstniku eesnime ja vanusega. Võidutöödega kaunistatud kaarte jagatakse jõuluperioodil K-rauta kauplustes.

Pilt võib olla joonistatud ükskõik milliste vahenditega - nii rasvakriitide, vildikate kui ka õli-, vesi- või muude vahvate värvide või digitaalsete vahenditega.

 Source: www.k-rauta.ee

Source: www.k-rauta.ee

Joonistusvõistluse reeglid:
• Üks osaleja võib konkursile esitada kuni 3 erinevat joonistust;
• Osalemiseks tuleb vanemal saata joonistus digitaalsel kujul: kampaania@keskosenukai.ee;
• Joonistuse edastamisega annab lapsevanem nõusoleku lapse osalemiseks joonistusvõistlusel;
• Iga esitatud pildi juurde tuleb lisada autori nimi, vanus ning vanema e-posti aadress ja kontakttelefon;
• Fotode esitamise aeg on 11. – 31. oktoober 2017;
• Võitjad valitakse välja 6. novembril 2017;
• Väljavalitud töid kasutatakse K-rauta jõulukaartidel koos autori eesnime ja vanusega.

NB! Selleks, et joonistust saaks kasutada jõulukaardi trükkimiseks, palutakse kõik võistlusele edastatud originaaltööd alles hoida. Võitjatel palutakse originaaltööd saata postiga K-rauta peakontorisse.

Lapse joonistuse edastamisega annab lapsevanem joonistusvõistluse korraldajale nõusoleku võidu korral kasutada võidupilti ning võitja eesnime ja vanust jõulukaartidel, meedias, reklaamides, PR-kampaaniates jms üritustel ilma võitjale selle eest tasu maksmata või täiendavat kokkulepet sõlmimata.

www.k-rauta.ee
Facebook

Submitted: 13.10.2017

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all