Articles and news

Ajal, mil teisiti ei saagi - 7 head põhjust kodu sisustamiseks veebis

Praegu võime olla tänulikud, et viimaste aastatega on aina enam arenenud päris kaupluste kõrval välja ka veebipoed. See on praegu meie ainus võimalus hankida muud peale esmatarbekaupade.


Veebi kolimise trend on olnud nagu tugev hoovus, mis on endaga kaasa haaranud ka suurema osa sisustuspoodidest ja -salongidest, kes on oma tootevaliku huviliste jaoks ka veebis leitavaks teinud. Oma silmaga nägemist, materjali katsumist ja puidu lõhna tundmist online-poed muidugi asendada ei saa, küll aga on veebis poodlemisel omad eelised kodu planeerimisel.

Siin on 7 head põhjust kodu sisustamiseks veebis ajal, mil teisiti ei saagi.

1. Säästad keskkonda

Veebis osteldes või kasvõi toodetega tutvudes on võimalik kõik käigud ära teha kodust lahkumata. Kui jätta ära kõik poodide vahel tehtavad sõidud, vähendame ka enda keskkondlikku jalajälge ja paiskame atmosfääri vähem süsihappegaasi.
Muidugi ka digiteenustel ja arvutis ostlemisel on oma CO2 jalajälg, mis siiski võrreldes üle linna poodides käimisega on päris pisike. Kuldne kesktee oleks üldiselt kõigi asjade ühest kohast hankimine, mis sisustuskeskuse näol ka täiesti olemas on.

2. Saad panna kokku moodboardi
Sobib-ei sobi-sobib-ei sobi… Nii võiks suvisel ajal küsida karikakralt nõu, kas see diivan sobib ikka seinavärvi ja vaibaga kokku või peaks mõnd teist lahendust kaaluma. Moodboardi tegemine on veebis kodu planeerides ja erinevaid sisustuselemente, mööblit ja värve kokku sobitades aga kui taevane kingitus.



Valgusti Hektor Lightist, diivanilaud NordIn Sisustusest, diivan, tugitool, vaip ja sisustusaksessuaarid Softrendist


Kõige lihtsam viis ühe toa planeerimiseks ja asjade kokku sobivuses veendumiseks: tee kõigist toonidest ja toodetest, mida ühte tuppa lisada soovid screenshot ja lisa kõik screenshotid galeriis ühte albumisse. Nii on korraga silma all kõik värvid, kujud, materjalid ja muud elemedid.

Nii saad teha eraldi albumid magamistoa, lastetoa, koduse spaa ja miks mitte ka üldiselt unistuste kodu stiili kujundamiseks. Veebipoodidest saad sageli paremad pildid toodetest, kui saaksid seda ise poes pildistades ja seejärel pilte kokku sobitades.

3. Ükski toode ei jää kahe silma vahele
Veebipoed on tavaliselt üles ehitatud selliselt, et leiad kõik, mida otsid, kenasti erinevate kategooriate alt üles. See tähendab, et minnes online-poes näiteks kategooriasse “riiulid”, oled kindel, et leiad kõik riiulid, mida kauplus müüb. Poodide esindused on erinevates linnades sageli erineva suurusega ja mõnes salongis on rohkem, mõnes vähem tooteid välja pandud.

Kodulehel osteldes leiad kõik tooted, mis kaupluse valikus tegelikult on, hõlpsasti üles ja näed tavaliselt ka neid tooteid, mis võivad ajutiselt otsas olla. Kujuta ette, kui kõige popimad tooted on kauplusest otsas ja sina neid seetõttu ka kuplusest ei leia ega saa ka nii teada, et kaubavalikus üldse üks või teine asi leidub.

4. Hea võrrelda
Tavaliselt on internetis toote juures olemas ka seda kirjeldav tekst ja info toote päritolu, materjali ja muu olulise kohta. Nii on väga lihtne võtta kõrvuti lahti kõik variandid, mille vahel valid ja punkt punkti haaval tooteid päriselt võrrelda. Tarne pikkus, materjal, stiil, värv, hind, tootja - hakka aga võrdlema ja leia just see, mida tegelikult otsid. Võrdlemine soosib ka seda, et sa oled turul oleva valikuga kursis ja oled enda jaoks päriselt läbi mõelnud, mis sulle korda läheb. Lisaks on nii ka lihtsam hoida fookust sellel, mida sa tegelikult üldse otsima tulid.

5. Ükski leid ei lähe kaduma
Veebis šopates on äkitselt kuidagi nii palju aknaid korraga avatud ja nii palju tooteid, mis no nii ägedad on. Väga mugav on luua endale koht, kuhu kõik huvipakkuv korraga kokku koguda. Ikka selleks, et ükski värskelt leitud ägeda kaupluse nimi ei ununeks või et mõni konkreetne toode kergesti leitav oleks.

Erinevaid linke ja huvitavaid lehti koguneb ka sotsiaalmeediast, olgu see Facebook, Instagram või kellegi blogi. Arvestades kui mugavaks on tehtud kogu linkimine ja ka Instagramis nt swipe up’imine, siis linke, mis ainuüksi meieni tee leiavad, on nii tohutult palju, et need lausa karjuvad süsteemi järele nende haldamiseks.


Sellise märkmete ja linkide kogu saab kategooria kaupa üles seada kas märkmetesse, mis tavaliselt rakendusena igas telefonis ja arvutis olemas on, kuid täpselt sama hästi sobivad ka Word, Google Docs või Excel.

6. Äpid teevad planeerimise lihtsamaks
Alustades äppidest nagu Pinterest, mis lasevad fantaasial lennata ja koondavad lõputult inspireerivaid sisustuslahendusi, on nutikaid rakendusi, mis kodu sisustamisel suureks abikäeks võivad olla, veel väga palju.

Kujuta ette, et oled reisil Itaalias ja ühes viinamarjaistanduses päikese paistel jalutades näed viinapuudel küpsevaid viinamarju vaadates kõige maagilisemat lillakat tooni, mille tahaks lihtsalt kuidagi jäädvustada. Color Capture võimaldab teha pildi millest tahes ja pildile jäädvustatud värvi põhjal konkreetseid värvikoode, mis reaalsusega ühtivad. Lisaks värvikoodidele jagab värvide tuvastamise äpp ka valikut sulle silma jäänud tooniga kokku
sobituvaid värve.

Korruse- ja toaplaanide tegemisel aitavad äpid nagu MagicPlan ja Home Design 3D. Äppide valik on lõputu ja nii leiab tõenäoliselt igaüks, kes otsib, endale mõne nutika abimehe taskusse.


7. Püsid turvaliselt kodus
Praegu pole midagi vastutustundlikumat kui oma käikude piiramine ja võimalikult kodune olemine. Veebis poodlemine on selles osas igatahes turvalisem, sest füüsiliselt me veebis teistega ju kokku ei puutu. Ei maksa aga unustada, et ka internetist ostmisel on omad ohud ja tähelepanelik tasub olla iga ostu tegemisel.

Veebipoodidel on omad nišid ja veebis ringi vaatamine võib aidata kodu sisustamise protsessi tunduvalt paremini planeerida. Küll aga on oma silmaga nägemisel ja oma käega katsumisel samuti oma asendamatu väärtus - ka diivanile tahaks proovida enne istuda, kui see oma koju tuua.


Internetist leiab palju informatsiooni põhimõtteliselt kõige kohta - tavaolukorras ongi mõistlik teha e-poodides ära eeltöö, kuid valikute sobivuses veenduda siiski sisustussalongis või -poes kohapeal. Lisaks, on kaupluste teenindajad on oma ala eksperdid ja teavad küsida suunavaid küsimusi, selgitada toodete eripärasid, soovitada ja suunata lahendusteni, millele ehk ise poleks osanud mõeldagi.

Leia Sisustus E Kaubamaja ostukohtade veebipoed iga kaupluse alt.

Submitted: 23.03.2021

SISUSTUS E KAUBAMAJA

Phone:
+372 737 1000
Address:
Tehase 16, Tartu, Tartumaa
E-mail:
Message not sent. Fill in all fields.

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all