Articles and news

Sisekujundustrendide prognoos aastaks 2011

Tähtsaks muutub ruumide isiklik omapära. See on segu vanast ja uuest ning segu mustritest ja tekstuuridest. Nad ei näe enam välja nagu mööblikataloogide klantspildid, kõik viimseni paika pandud. Mis on siis olulised arengusuunad: keskendutakse dekoorelementidele mis on ajatud, uuenduslikud või taaselustunud.

Midagi vana: Antiik & Vintage aarded
Midagi julget: tapeedid ja seinakleebised
Midagi maist: sisustus,valgustus ja dekoorelemendid
Midagi metsikut: loomade pildid ja elemendid





5 modernset värvipaletti sügistalveks 2010-2011

Kaua ei ole saanud aega midagi kirjutada, nüüd siis natukene hiljaks jäänud informatsioon. Kuid pildid on ilusad ning talvgi alles täies hoos.

Niisis pakkus Cosmoworld moe- ja disainimaailmale välja viis sisekujunduse värvilahendust sügistalveks 2010-2011. Märksõnadeks on soojus, mugavus, hoolivus, rahustav ja tähelepanelik.

Puritan- range, luksuslik j a elegantne. Värvid on pehmed ja õrnad varju-tatud toonid, näiteks pärl, hele liiv, šampanja, koos kontraste pakkuva veneetsiapunase ja suitsulillaga, kõik nad aitavad luua peaaegu neutraalset sisustust ja sümbolis eerivad kõrget kvaliteeti ja rafineeritust.



Reflection- mängib efektide, valguse ja säraga. Peeglid, valguses muutuvad värvid. Kõrgtehnoloogilised ja kunstmaterjalid kõigis aspektides tuuakse mängu, et efektsust saavutada.

Rugged- urbanistlik kõrvuti maalähedasega. Looduslik kõrvuti kunstlikuga. Soojad toonid koos külmade toonidega.

Exotic- silmapaistvalt kapriisne, unikaalne kameeleon, saladuse kaleidoskoop, erksate värvide rohkus. See on lummav kunst.

Indentikit- emotsionaalne, järelmaitsega. Rikkalik sära, sügavad toonid, varjundid. Uusim tehnoloogia on rakendatud, et luua neid tumedaid varje ja meeleolusid.





Submitted: 04.01.2011

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all