Interesting products

Axor'i innovatsioon: lambi ja duši hübriid

Axor üllatab uudistootega: lambi ja duši hübriid

23. septembril saab Itaalias Bolognas toimuval Cersaie messil teha tutvust Axori innovaatilise kollektsiooniga Axor WaterDream, mille erilisus tuleneb lambi ja duši funktsioonide ühendamisest. Rahvusvahelise esitluse teeb Hansgrohe disainibrändi Axor juht Philippe Grohe koos partneritega Rootsi disainstuudiost Front ja Jaapani disainistuudiost Nendo.


Tegemist on täiesti uue konseptsiooniga duši olemusest, kus valgustust pole integreeritud duši sisse vaid dušš lambi sisse, kasutades klassikalist elutoa lampi ja kaotades seeläbi piire elutoa ja vannitoa vahel. „Axor WaterDream ei ole lihtsalt dušš või lamp, vaid hübriid – maagiline trikk igapäevaseks kasutamiseks, mis koosneb valgusest ja veest,“ ütles 35-aastane Jaapani disainer Oki Sato. "Valguse ja vee loomulik koondumine on vabastatud ruumilistest piirangutest: tegevusi, mis traditsiooniliselt leidsid aset eri ruumides – lugemine elutoas lambi all, dušivõtmine vannitoas –, saab nüüd kogeda vabana ruumilistest määratustest või piirangutest."




Hansgrohe SE disainerbränd Axor on juba 20 aastat tegelenud alternatiivsete visioonide väljatöötamisega vannitoa kui eluruumi jaoks. "Selles mõttes ei ole peatähelepanu mitte niivõrd toodetel, kuivõrd loova arendustöö piiride avardamisel, väljakujunenud käitumismustrite lagundamisel ning avatud dialoogi pidamisel," räägib Philippe Grohe.

Axor on pidevalt dialoogis mitmete rahvusvaheliselt tuntud disainipartneritega, kelle hulka kuuluvad nüüdsest ka Rootsi disainerite kolmik Front ning Jaapani disainistuudio Nendo. Phoenix Design'i, Jean-Marie Massaud', Patricia Urquiola ja vendade Bouroullecide jälgedes käies esitlevad Front ja Nendo nüüd omaenda isiklikku Axor WaterDream'i. "Selle raames, kuidas me üldiselt mõistame ruumikasutust, suhet veega ja inimeste mitmekülgseid individuaalseid vajadusi, keskendusime sedakorda konkreetsemalt dušile, tõlgendades seda ümber koos Fronti ja Nendoga," seletab Philippe Grohe, ettevõtte asutaja Hans Grohe pojapoeg.

Front: vee teekonna visuaalne väärtustamine
Sofia Langerkvisti, Charlotte von der Lanckeni ja Anna Lindgreni loodud Axor WaterDream laseb meil kogeda teekonda, mida vesi on kõige algsemal kujul võtab. "Front näitab, kuidas miski, mis on enamasti pilgu eest varjatud, võib muutuda pilkupüüdvaks ja väärtustatud ruumiliseks konstruktiks," sõnab Philippe Grohe. "Me kasutamise oma isiklikku nägemust dušist ja dušivõtmisest, et juhtida tähelepanu seinatagusele tehnoloogiale, mis on tihtilugu varjatud," seletab Charlotte von der Lancken. "Meie jaoks oli oluline edendada arusaamist sellest, mis on vannitoa kõige arhetüüpsem aspekt – torustik ise. Seetõttu otsustasime mängida kõige elementaarsemate komponentidega, mille abil vesi meieni tuuakse – torud, ventiilid, muhvid ja liitmikud," lisab Sofia Lagerkvist. Skandinaavia disainile omase lihtsusega esitleb Front oma Axor WaterDream'i kummardusena kunstkäsitööle ning tehnoloogias ja torustikes peituvale esteetikale.

Ettepanek dušši ümber mõtestada andis tulemuseks kaks installatsiooni, mis ei saaks omavahel enam rohkem erineda: kui Nendo ammutab inspiratsiooni emotsionaalsest eluruumist väljaspool vannituba, siis Front uurib veetorustiku tehnilist algupära.
Hoolimata sellest, et need kaks disainistuudiot tegutsevad erinevates kultuurikontekstides, on nende väljatöötatud visioonidel üks ühine omadus. Mõlemad esitavad uusi arhetüüpe võluval ja kaasakiskuval moel: valguse ja vee teekonda tõlgendatakse ümber üllatavatel ja ebatavalistel viisidel ning ammu väljakujunenud funktsionaalsed ja ruumilised eraldusjooned elu- ja vannitubade vahel seatakse küsitavaks.



Hansgrohe SE disainibränd Axor viib edukalt ellu juhtlauset „disaineri visioonid sinu vannitoas“.
Koostöös Axoriga kujundavad juhtivad tootedisainerid, arhitektid ja sisekujundajad oma nägemust vannitoale kui eluruumile. Axori kollektsioonid pakuvad mitmeid ainulaadseid ja jätkusuutlikke lahendusi, mis võimaldavad luua kõrgeima esteetilise ja tehnikatasemega isikupärase vannitoa.

Submitted: 13.09.2013

Pharo/axor

Phone:
+372 682 6829
Address:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
Message not sent. Fill in all fields.

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all