Articles and news

Bruno 2010 disainiauhinnad jagatud!

24.septembril kuulutati Disainiöö raames välja Bruno disainiauhinna laureaadid.

Eesti Disainerite Liit andis Anneliis Aunapuu kujundatud auhinnad välja kolmes kategoorias.

Tootedisaini kategoorias kuulutati parimaks Veiko Liisi disainitud voldikkann kilepiimale.
Žürii tõi kokkupandava kannu eelistena välja, et see on lihtsalt toodetav ja transporditav, keskkonnasõbralik, kõigile kättesaadav ning odav.

Parimaks disainiprojektiks valis žürii Maarja Mõtuse jalatsiprojekti Võru'82, mille puhul rõhutati tervikliku pakendiga lahenduse ja kaasaegse disaini kõrval just ajaloolise jalatsitootmise taastamist.

Ära märgiti Margus Triibmanni rattahoidja „Grazz“, Andres Uibomäe mootorratas Renard GT, Anton Kooviti kirjaperekond „Joonistame ja kirjutame“ ning Kadri Paloveeri lapsekandmiskott-kiik „Pajatus“.




Eeskujuliku design management'i tiitliga pärjati Kadarbiku talu, mille müügitulemused (sealhulgas eksport) kasvasid kordades peale uue pakendi- ja kujunduskontseptsiooni kasutusele võtmist. Ära märgiti ka vannitootja Balteco.



Alates 2006. aastast annab Eesti Disainerite Liit iga kahe aasta tagant välja Eesti Disaini Auhinda Bruno. Auhind on nime saanud disainikateedri rajaja prof. Bruno Tombergi järgi, kelle initsiatiivil anti Eesti disaini auhinda välja ka disainikateedri poolt kaheksakümnendatel. Varasemalt on disainiauhindu on noppinud Matti Õunapuu, Heikki Zoova, Martin Pärn, Annike Laigo, Tarmo Luisk, Mare Kelpman.

Rahvusvahelisse žüriisse kuulusid Jean Schneider, Lylian Meister, Avril Accolla, Sanna Simola, Simone de Waart.

Bruno nominentide tööde näitus Arhitektuuri- ja disainigaleriis on avatud 8.oktoobrini 2010.

Submitted: 27.09.2010

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all