Articles and news

Hansgrohe AG on disaini alal maailma 11 esimese seas!

Globaalselt tegutsev sanitaartehnika ja dushitarvikute tootja Hansgrohe AG tõusis rahvusvahelise disainifoorumi (International Forum Design, IF) edetabelis 1900 ettevõte seas 11-ndale kohale!
Hansgrohe AG vee- ja energiasäästlikud tooted on saadaval ka Eestis.


Hansgrohe AG, kes juba 1960. aastate lõpus hakkas sanitaartehnikafirmade seas ühe esimesena vannitoadisainiga tegelema, suurendas oma 780-punktilise tulemusega edumaad otseste konkurentide ees. Isegi sellised kuulsad brändid nagu Audi, Daimler, Dell, Hewlett Packard, Miele, Sony Ericsson, Thonet ja Volkswagen jäid Schiltachis asuvast vannitoatarvikuid ja sanitaartehnikat tootvast firmast edetabelis tahapoole. Oma esimese dsainiauhinna sai Hansgrohe AG 1974. aastal. Sellest ajast peale on lisandunud mitusada auhinda.

“Tulemus näitab, et oleme suutnud luua hea disainikultuuri ja seda enam kui 40 aasta jooksul üha täiustada, ” rõõmustas Philippe Grohe, Hansgrohe AG disainerbrändi Axor juht. Ka järjepidev panustamine koostööle ettevõtteväliste disaineritega on algusest peale end ära tasunud. “Me ei tööta üheainsa disainerite meeskonnaga,” ütles Philippe Grohe. “Meie disaini- ja tootearenduspartneritena tegutsevad kuus maailma edukaimat disainiloojat: Phoenix Design, Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Patricia Urquiola ja vennad Bouroullecid.” See on sanitaartehnika valdkonnas eripärane lähenemine, mille tulemuseks on kujundusvisioonide ja ruumikontseptsioonide ainulaadne mitmekesisus. “Meie koostöö põhineb püüdlusel elu vannitoas iga päev veidi paremaks teha. Koos oma mainekate disainipartneritega hindame me vannitoa kontseptsiooni üha uuesti ümber,” selgitas Philippe Grohe. “See annab innustust tehnoloogilisteks uuendusteks ja meie toodete kasutajasõbralikkuse täiustamiseks.”


Auhindade sadu ja kasvav nõudlus
Hansgrohe AG jaoks pole hea disain eesmärk omaette. Ettevõtte eesmärk on täidetud siis, kui disain kaasab endasse ka suurepärase funktsionaalsuse ja köitva emotsionaalsuse. Tõestuseks selle kontseptsiooni toimimisest on ühelt poolt rekordiline 2010. aasta, samuti sel aastal pidevalt kasvav nõudlus Schiltachist pärit toodete järele ning sellest tulenev käibe kasv nii Saksamaal kui ka välisriikides. Teisalt kinnitavad ettevõtte ja tema loovpartnerite erakordseid disainioskusi ka lugematud auhinnad, mis nüüdseks on kasvatanud selle väike- ja keskmise suurusega ettevõtete seas rahvusvaheliselt eduka firma uhket trofeekogu 373 auhinnani. Vaid mainekate iF-auhindade konkurentsis võitis ettevõte 2011. aasta kevadel kuus preemiat. Lisaks kahele “Punase täpi” auhinnale ja kolmele “Plus X” auhinnale võideti arhitektuuri ja tehnika innovatsioonipreemia, Baden-Württembergi liidumaa “Focus Open” auhinna hõbemedal ja kaheksa Ameerika “Hea disaini auhinda”, sealhulgas seitse “rohelise hea disaini” auhinda, millega tunnustatakse peale toote disaini ka selle säästlikkust ja keskkonnahoiule suunatust.

Peaauhind
Kõrgpunktiks osutus uus Saksamaa disainiauhinna hõbemedal, mille Hansgrohe AG võitis 2011. aastal teist korda järjest. Kahekümne viiele peaauhinnale esitatud 1500 toote seast valis žürii välja seinale paigaldatava kraanikausi Axor Urquiola kollektsioonist. “Loomulikult oleks tore, kui saaksime 2012. aastal kokku “kübaratriki”,” möönab Philippe Grohe. “Minu teada pole see ühelgi meie tööstusharu ettevõttel seni õnnestunud ja see tugevdaks veelgi meie mainet bränditootjana, kes määrab disainistandardi rahvusvahelisel tasandil.” Šansid selleks pole sugugi halvad. Ihaldusväärsele Saksamaa 2012. aasta disainiauhinnale on esitatud seitse Hansgrohe AG toodet.

Submitted: 24.11.2011

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all