Articles and news

Axor võitis Red Dot 2013 auhinna Parimatest Parim kategoorias

Vannitoa- ja sanitaartehnikaeksperdil Hansgrohel, mis tegutseb Saksamaal Schwarzwaldis ja on esindatud ka Eestis, on põhjust tähistada: tooted Axor Starck Organic kollektsioonist võitsid rahvusvaheliselt ihaldatud Red Dot disainiauhinna 2013 tootedisaini kategoorias.

Auhinnale kandideeris kokku 4 662 toodet, kuid vaid 58-l neist oli au saada kõrgeim tunnustus – Parimast Parim auhind. Lisaks disainile hindasid žürii 37 liiget innovaatilisust, funktsionaalsust, ergonoomilisust ja ökoloogilisust.


„Parimast Parima auhinna võitmine on Axorile kui disainibrändile väga oluline. See on tunnustus meie pingutustele tootedisaini ja vannitoa kui eluruumi disaini vallas,“ kommenteeris Axori brändijuht Philippe Grohe „Samuti kinnitab see meie strateegiat keskenduda lisaks segistite funktsionaalsusele ka nende vormilisele ja emotsionaalsele kvaliteedile,“ lisas ta.

 Fotol: Prantsuse disainer, Philippe Starck

Fotol: Prantsuse disainer, Philippe Starck



Vannitoaskulptuurid
Hansgrohe SE disainibränd Axor ja Prantsuse disainer Philippe Starck said tunnustuse valamusegisti, pinnapealse paigaldusega termostaadi tooteperekonna ja seinasisese paigaldusega vannisegisti eest. Axor Starck Organic kollektsiooni vannitoasegistid avaldasid žüriile erilist muljet oma ainulaadse disaini ja ergonoomilise käsitluskonseptsiooni tõttu. „Axor Starck Organic vannitoasegistite disain on ülimalt kvaliteetne ja täpne. Need on märkimisväärsed orgaaniliselt voogavad skulptuurid. Üksikud elemendid ühilduvad õnnestunud sümbioosiks,“ leidis žürii. Žürii kommentaarid on täielikus kooskõlas Prantsuse disaineri Philippe Starcki omadega, kes kõnesoleva kollektsiooni koos Axoriga välja töötas. „Kollektsioon arendati tagantpoolt ettepoole, ilma eelarvamusteta ning see sündis üksnes tehniliste nõuete, funktsionaalsete parameetrite ja semantilise sümbolismi alusel. Ergonoomika mõttes võimaldab kollektsioon kergesti ja harmooniliselt vett säästa, nii et tooted on väga keskkonnasõbralikud,“ selgitas nimekas disainer intervjuus viimasele „red dot disaini aastaraamatule“. Philippe Starck ja Axor on töötanud koos juba üle kahekümne aasta ning on üheskoos välja töötanud mitmeid edukaid vannitoakollektsioone.




Rahvusvaheline disain Schwarzwaldist
Õnnestunud disain on Hansgrohe traditsioon. Juba mitmeid aastaid on disainiauhinnad leidnud tee Schwarzwaldi, mis on koduks edukale rahvusvahelise haardega ettevõttele. Tänu ulatuslikule koostööle paljude tuntud disainerite ja arhitektidega on ettevõte võitnud üle 400 auhinna. International Forum Designi (iF) hinnangu kohaselt juhib Hansgrohe SE praegu sanitaartehnikatööstust ning edestab Daimlerit, Hewlett Packardit, Loewet ja Porschet.
Hansgrohe SE disainibränd Axor viib edukalt ellu juhtlauset „disaineri visioonid sinu vannitoas“. Koostöös Axoriga kujundavad juhtivad tootedisainerid, arhitektid ja sisekujundajad oma nägemust vannitoale kui eluruumile. Axori kollektsioonid pakuvad mitmeid ainulaadseid ja jätkusuutlikke lahendusi, mis võimaldavad luua kõrgeima esteetilise ja tehnikatasemega isikupärase vannitoa. Praeguseks on Axori kollektsioone loonud Phoenix Design, Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Patricia Urquiola ning Ronan ja Erwan Bouroullec. Nad kõik annavad oma panuse, et elu vannitoas ja selle ümber oleks veidi rohkem tähenduslik ja ilus. Axori brändi juhib Philippe Grohe.

Submitted: 01.08.2013

Pharo/axor

Phone:
+372 682 6829
Address:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
Message not sent. Fill in all fields.

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all