Articles and news

Hansgrohe võitis Red Dot 2014 disainiauhinna

Rahvusvaheline žürii tunnustas Axor ShowerPipe by Front dušisüsteemi „Best of the Best” tiitliga kvaliteetseima disaini eest.

Saksamaal Schwarzwaldis põhineval vannitoa- ja sanitaartoodete eksperdil Hansgrohe SE on põhjust rõõmustada: ettevõtte disaineribränd Axor koostöös Rootsi disainitrioga Front võitis rahvusvaheliselt tunnustatud disainiauhinna Red Dot kategoorias „Best of the Best” („parimatest parimad”).

Axori brändi juhi Philippe Grohe sõnul on „Best of the Best” auhind Axori kui disaineribrändi jaoks endiselt midagi väga erilist. „See on oluline rahvusvaheline tunnustus meie pingutustele tootedisaini ning vannitoa kui eluruumi kujundamise valdkonnas. Samuti annab see kinnitust meie strateegiale, mille kohaselt keskendume dušisegistite tootmises lisaks formaalsetele ja emotsionaalsetele omadustele ka funktsionaalsusele.”

Lisaks „Best of the Best” auhinnale Axor ShowerPipe dušisüsteemi eest tunnustas rahvusvaheline disainiekspertidest koosnev žürii Red Dot 2014 auhinnaga Frontiga koostöös loodud Axori dušitoodete sarja. Sama tunnustuse osaliseks said kvaliteetse ja innovatiivse disaini eest lambiga dušš Axor LampShower by Nendo, Hansgrohe Shower Select peidetud termostaadid, Hansgrohe Raindance Select S 240 üladušš, Hansgrohe Metris köögisegisti väljatõmmatava käsipihustiga ning Hansgrohe Logis valamusegistite sari. Lisaks disainile hindas Saksamaal Essenis kogunenud 40-liikmeline žürii konkursile esitatud toodete innovatiivsust, funktsionaalsust, ergonoomiat ning sobivust keskkonda.

Tippdisain ja mugav dušielamus Rootsist
Disainitrio Front kujundatud uus dušisüsteem Axor ShowerPipe võimaldab meil kogeda vee liikumist selle kõige originaalsemas vormis. „Oma disainilahendusega soovisime pöörata tähelepanu tehnoloogia peidetud esteetikale eriti elegantses vormis, muutes torud, liited, ventiilid ja lehtrid võluvateks kujunduselementideks,” selgitas Charlotte von der Lancken Frontist. Nii saab näiteks lihtsast lehtrist ideaalsetes proportsioonides dušiotsik. Žüriile ei avaldanud muljet üksnes disain, vaid ka mugav ja loogiline kasutamine: „Axor ShowerPipe by Front kasutab traditsioonilisi tehnilisi vorme, et luua midagi uut, ja see on väga põnev. Dušisüsteemi puhtad jooned juhivad tähelepanu vee loomulikule voolamisteele, viies kasutaja tagasi lihtsamasse aega. Kasutamismugavus ning funktsionaalsus tagavad intensiivse dušikogemuse. Täpne silm detailidele muudab dušisüsteemi Axor ShowerPipe by Front väga veenvaks,” kommenteeris žürii.

Rahvusvaheline disain Schwarzwaldi piirkonnast
Kokku esitati konkursile 4815 toodet 1816 tootja poolt 53 erinevast riigist. Hansgrohe jaoks on kõrge tunnustus disaini eest saanud traditsiooniks: ulatuslik koostöö paljude tuntud disainerite ja arhitektidega on toonud ettevõttele juba enam kui 400 auhinda.


Simon Meier, Axori brändi tootejuht ettevõttes Hansgrohe SE, võtab rõõmuga vastu tiitli „Best of the Best”, mis omistati tootele Axor ShowerPipe designed by Front.

Simon Meier, Axori brändi tootejuht ettevõttes Hansgrohe SE, võtab rõõmuga vastu tiitli „Best of the Best”, mis omistati tootele Axor ShowerPipe designed by Front.

Hansgrohe – originaaltootja Schwarzwaldist.
Hansgrohe on Saksamaal Schwarzwaldi mäestiku piirkonnas Schiltachis põhinev ettevõte. Oma 113-aastase ajaloo jooksul on ettevõte omandanud tehnoloogia-, disaini- ja jätkusuutlikkuse-alaste uuenduste liidri maine sanitaartoodete valdkonnas. Hansgrohe SE toodetud segistid, dušiotsikud ja dušisüsteemid on originaalsed tooted, mis muudavad vannitoa funktsionaalsemaks, mugavamaks ja esteetilisemaks. Neid kvaliteettooteid võib leida sellistest mainekatest paikadest nagu luksuslik ookeaniliinilaev Queen Mary II, Londoni Heathrow lennujaama terminal 5, Burj Khali Dubais (maailma kõrgeim hoone); Saksamaa kantselei Berliinis, Yoo luksuskorterid New Yorgis ning Masdari teadus- ja tehnoloogiainstituut Abu Dhabis. Ettevõtet ning selle tooteid on pärjatud arvukate auhindadega, millest kõige hiljutisemad on disainiauhind Red Dot „Best of the Best“ tootedisaini kategoorias, 2013. aastal auhind Architects’ Darling sanitaarsisustuse kategoorias ning 2013. aastal auhind Successful Design Hiinas. 2013. aastal müüdi ettevõtte brände Axor, Hansgrohe, Pharo ja Pontos enam kui 841 miljoni euro eest (võrreldes 805 miljoni euroga 2012. aastal). Tänaseks töötab Hansgrohe grupis enam kui 3500 inimest üle maailma, neist umbes 1/3 väljaspool Saksamaad. Ettevõte valmistab oma tooted kuues Saksamaa tehases, aga ka Prantsusmaal, Hollandis, USAs ja Hiinas.

Axor ShowerPipe by Front Source: www.hansgrohe.ee

Axor ShowerPipe by Front Source: www.hansgrohe.ee

Axor ShowerPipe by Front Source: www.hansgrohe.ee

Axor ShowerPipe by Front Source: www.hansgrohe.ee

Front – särav täht Rootsist. Nad ei kasuta tüüpilist rootsi- või skandinaaviapärast disaini – nende looming on eksperimentaalne: Charlotte von der Lancken, Anna Lindgren ja Sofia Lagerquist moodustavad disainerite trio Front.  Source: www.hansgrohe.ee

Front – särav täht Rootsist. Nad ei kasuta tüüpilist rootsi- või skandinaaviapärast disaini – nende looming on eksperimentaalne: Charlotte von der Lancken, Anna Lindgren ja Sofia Lagerquist moodustavad disainerite trio Front. Source: www.hansgrohe.ee


Axor facebook-s
www.hansgrohe.ee
Axor toodete ülevaade

Submitted: 06.08.2014

Pharo/axor

Phone:
+372 682 6829
Address:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
Message not sent. Fill in all fields.

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all