Articles and news

Tõeliselt chef Demjanov

Dimitri Demjanovi oma sõnul pole tal köögis kindlaid lemmikuid, eelkõige rõõmustavad teda kui professionaali uudsed toorained ja maitsed.
Dimitri arvates peab hea kokk olema kõigesööja, kes salvestab erinevad maitsed oma “maitsepanka”. Saavutamaks soovitud tulemust, peab kokk teadma tooraine algset maitset.
Ta tunneb alati heameelt, kui avastab, et mõne vana tuttava tooraine kvaliteet on tõusnud uuele, kõrgemale tasemele. Oluline ongi valida parima võimaliku kvaliteediga toorained, arvestades nii hooaega, päritolu kui ka enda isu.
Dimitri eelistab võimalusel alati eestimaiseid mahepõllumajanduslikke toiduaineid. Näiteks hindab ta Eesti maheveiseliha ja eelistab seda paljukiidetud Brasiilia veiselihale.
Vastuseks tungivale pärimisele, millised ikkagi on tema lemmikud, toob ta peale pisukest järelemõtlemist esile kala.
Dimitri peab kalu väga ilusaks, talle meeldivad nende kuju, värv, soomused ja seegi, et kalu on nii palju ja erinevaid.
Ja varasügisene lemmik on kindlasti tomat.
Parimaid tomateid – magusaid ja maitsest lausa pakatavaid –saab turult, kus mammid oma kasvuhoonesaadusi müüvad. Dimitri tunneb mitmeid tomatisorte ja teeb kokkamisel nende vahel vahet.
Dimitri arvates oleks üks tore ja igati kiiduväärt idee hakata Eestis mahepõllumajanduse ergutamiseks välja selgitama ja auhindama ka ilusamaid köögiviljaaedu. Seni on ju tähelepanu pööratud eelkõige kaunimate kodude ja iluaedade väljaselgitamisele…

Autor: Ingrid Lepp
Fotod: Jaan Heinmaa
www.kodu-aed.ee/est/kokaraamat/

Submitted: 15.10.2007

You may also be interested in the following articles

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play

The new advertising agency office design for Wieden+Kennedy New York takes the “playground” tone down a notch only to focus on work-related necessities without forgetting aesthetics. Well known for their work with Nike, Wieden+Kennedy New York’s offices were recently updated to suit their employees’ and company’s needs. The agency’s new 50,000 square feet New York offices flaunt a rounded walnut-clad staircase connecting two of the three floors.

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

How to distinguish different stretch ceiling manufacturers and installers

Lately in Europe there has been a large growth of different stretch ceilings manufacturers and installers, so we decided to analyse how to distinguish them from each other. Researching the web, all manufacturers and installers seem to have similar prices and quality, so it may be difficult to tell the difference between them. There are a lot of stretch ceiling providers, but the product itself is quite new for many countries and there isn´t a lot of information available.

click to see all