Articles and news
Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma
„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.
Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.
Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes & Mauritz.
Aripaev.ee
Tekst: Sirje Rank
www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=11C785C7-9B85-468D-9FC2-C8F074841F28&ref=newsletter#continue
Submitted: 29.05.2008
You may also be interested in the following articles

GALLERY: STOCKHOLM FURNITURE AND LIGHT FAIR 2018

Diesel Open Workshop - something for industrial design admirers

Scavolini introduces the new Italian kitchen furniture Exclusiva

Radis is introducing new furniture items

Flux Swing - New shaped elements for dynamic styling from Scavolini

Favilla - the shabby chic kitchen from Scavolini

Swiveling Rings Hiding Function and a Creative Concept: Orbit Sink

This New Advertising Agency Office Design in New York Puts Work Before Play
