Artiklid ja uudised

Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma

Nn elustiilimängu ennast on müüdud juba üle saja miljoni eksemplari ning sellele on ilmunud ka järg, Sims 2. Viimasele omakorda on välja antud mitmeid lisasid ja täiendusi, millele juunikuus lisandub „Home Stuff“. See pakub erinevat sisustust mängutegelaste kodude jaoks. Virtuaalsel mööblil on Ikea kaubamärk ning sama välimus ja nimetus nagu Ikea tootekataloogis.

„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.


Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.

Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes & Mauritz.


Aripaev.ee
Tekst: Sirje Rank
www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=11C785C7-9B85-468D-9FC2-C8F074841F28&ref=newsletter#continue

Sisestatud: 29.05.2008

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Väike köök – kuidas teha nii, et see oleks mahukas ja funktsionaalne

Väike köök – kuidas teha nii, et see oleks mahukas ja funktsionaalne

Küll oleks tore, kui saaksime igapäevaselt toimetada avaras köögis, kus oleks piisavalt tööpinda ning igal asjal oleks kapis oma kindel koht! Paraku on meist enamikku õnnistatud pigem väiksema köögiga ning peame olema kavalad, et see enda jaoks võimalikult käepäraseks muuta. Õnneks on tänapäeval saadaval mitmeid nutikaid lahendusi, mis võimaldavad köögis ruumi maksimaalselt kasutada, ohverdamata seejuures kasutusmugavust. Sisekujundaja Kristiina Luts toob välja mõned nipid, mis võimaldavad väikesest köögist võimalikult palju välja pigistada.

vaata kõiki