Artiklid ja uudised

Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma

Nn elustiilimängu ennast on müüdud juba üle saja miljoni eksemplari ning sellele on ilmunud ka järg, Sims 2. Viimasele omakorda on välja antud mitmeid lisasid ja täiendusi, millele juunikuus lisandub „Home Stuff“. See pakub erinevat sisustust mängutegelaste kodude jaoks. Virtuaalsel mööblil on Ikea kaubamärk ning sama välimus ja nimetus nagu Ikea tootekataloogis.

„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.


Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.

Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes & Mauritz.


Aripaev.ee
Tekst: Sirje Rank
www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=11C785C7-9B85-468D-9FC2-C8F074841F28&ref=newsletter#continue

Sisestatud: 29.05.2008

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

KODUKONTORI MÖÖBEL - KIIRELT JA SOODSALT!

KODUKONTORI MÖÖBEL - KIIRELT JA SOODSALT!

Koroonaviiruse tõttu väljakuulutatud eriolukorrast riigis on suunatud paljud töötajad kodukontoritesse ja õpilased distantsõppele. Kuigi mõne inimese jaoks on see juba harjumuspärane, siis mitmed on leidnud end täiesti uuest olukorrast.

Need, kellel on juba eraldi tuba või nurgake kontorimööbli jaoks olemas, on muretud. Küll aga teistel võib ootamatu kodukontori üles seadmine osutuda üpris keeruliseks. Esimesed päevad pendeldad muretult diivani, köögilaua ja voodi vahel. Vahelduseks on nii täitsa tore, kuid lõpuks väsib selg pidevast küürutamisest ning tekib vajadus korraliku istumisasendi järele.

vaata kõiki