Artiklid ja uudised
Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma
„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.
Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.
Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes & Mauritz.
Aripaev.ee
Tekst: Sirje Rank
www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=11C785C7-9B85-468D-9FC2-C8F074841F28&ref=newsletter#continue
Sisestatud: 29.05.2008
Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid
AXOR x Antonio Citterio: isikupära uuel tasandil

“Valgustus” päike sinu kodus!

Garderoobi valgustus

Suure pühendumusega valmistatud eritellimusmööbel Tartu Mööblikojast

Kuidas sisustada kööki taskukohaselt ning jätkusuutlikult

Ideid treppidest

Kuidas valida kirjutuslauda?

Domelor - avatuim aiamaja turul, mis aitab kauem õues einestamist nautida.
