Artiklid ja uudised
Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma
„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.
Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.
Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes & Mauritz.
Aripaev.ee
Tekst: Sirje Rank
www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=11C785C7-9B85-468D-9FC2-C8F074841F28&ref=newsletter#continue
Sisestatud: 29.05.2008
Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Disainer Veiko Liis räägib päevasest valgusest, mugavusest ja annab nõu kodukontoris töötamiseks

Viis viga mida tavaliselt naine teeb kui valib lapsele lauda

5 kodukontori ideed, mis panevad sind oma tööruumi ümber mõtlema

KODUKONTORI NELI SISUSTUSSTIILI – MILLINE ON SINU LEMMIK?

Home & You sisustuspoe stilisti soovitused

Mida trendihundid 2021 aastaks prognoosivad?

Julged värvid!

Sisekujunduse trendid 2021 Home4you valikus
