VABATEEMA

Sisustus.ee bluffib

Jaan Tallinn 30.11.2006 23:32

Kirjutasin sellise kirja sisustus.ee foorumisse. Kontrollige ise neid andmeid.
--------------------
Peale minu eelmist postitust kus mainisin kasutajate arvu mis oli sel hetkel 600 ringis, tekkis järgmiseks päevaks 10000. Noh, pandi natuke baasis juurde. Sellest pettusest lugesin sportlikust huvist ka üle tooteid mida peaks hetkel olema 10378. Vaatasin kõik üle ning sain numbri mida kuvatakse kategooriates 8233. Jälle petetakse. Sellise numbri suurendamisega on hea ju edaspidi sisustusfirmadelt pappi küsida. nemad ju baasi ei näe. No olete ikka nahaalid. Kui siin praalite et suurimad ja tuhanded külastajad, siis pange numbrid õigeks vähemalt. Te olete hullemad kui TV shop. No igatahes. Sama postitus ka teistesse foorumitesse, nii et kustutada pole mõtet.

Tsiteeri

Imago 01.12.2006 09:06

Bluffida on lihtne, eriti siis, kui numbreid öeldakse kliendile suuliselt või wordi dokumendist prinditud arvnäitajatega. Et jälgida Eesti webikeskkondade statistikat, siis parim hetkel on Emor-i uuring http://tnsmetrix.emor.ee/ . sisustus.ee numbreid saab vaadata (44, 45 nädala alt) juu ei olnud piisavalt suured, et hetkel neid seal rivistuses enam ei ole.
Ettevõtjatele soovitan enne ikka turgu uurida ja siis investeerida. Internetis loetakse kontakte, mitte visuaalset ilu!

Agentuur Imago.ee

Tsiteeri

sass 02.02.2007 14:02

Internetiturundusest üht-teist teadjana võin öelda, et internetis loeb mitte ainult kontaktide arv, vaid tulemus kontaktide pealt. Sa võid ju tellida viagra reklaampostituse paarile miljonile mailiaadressile, aga mis mulje see sinust jätab? Nats niru või mis? Teate ju isegi seda tunnet ja mis mulje see jätab. Ja seda mitte ainult spamiga. Sama on igast infoportaalide ja asjadega. No kui ma tahan mõnd asja tõesti leida, siis esimese asjana peaksin leidma õige koha, kust selle leida. Mõttetut rämpsu on liiga palju. Hea asja tunnen ära selle järgi kui ma sealt ka midagi väärtusliku saan ja mõne ootamatu asjaga veel üllatatakse ka. Kas selline olukord on meil siin maastikul tänapäeval? Tulemusena hakkavad praegu juba väärtuslikud kohad oma olemuse ja hindade poolest massist eristuma. On ju iseenesest mõistetav, et head asja tahetakse palju ja selle tulemuse eest ollakse ka nõus maksma. Mis on tulemus, kas mõnedkümned tuhanded kontaktid rate.ee'st või mujalt või spammist, mis ei too tulemust või siis see, et see reaalselt end ka ära tasuma hakkab kohe. Muidugi on oluline osa ka sellel mida ise pakud eks. Ehk siis minu jaoks ei ole isegi oluline, et ma oleks kuskil üleval ma ei tea kui paljude asjadega ja mitme kontaktiga valele sihtgrupile, mis ei pruugi minust kui ettevõtjast isegi mitte head muljet jätta kasvõi selle koha pealt, et raiskan raha mõttetute asjade peale. See näitab mind ju kui halba otsustajat. Ja mis moodi peaks reklaamima. Kas peale pressima või otsima ostjat seal, kus tal reaalselt ka huvi on. Nt. ei paku mulle eriti huvi kliendid, kes mult niigi vähese aja ära võtavad ja ostu ei soorita. Ehk siis on mõttetu raisata aega sihtgrupile, kes tegelikult ei olegi minu sihtgrupp. (kõik need nn. tegijad infokanalid samuti võtavad aega).
Vaatasin ka sisustus.ee portaali ja mulle tundus pigem siinne keskkond olevat infoportaali mainega, mis mind pigem segadusse võib ajada. Eks siin ole ka omad eelised, kuid ettevõtjana tundub mulle natuke rohkem oma klientide toodetele keskendunud sisustus.ee hoopis teist teenust pakkuvat ja mõnevõrra on neid vist isegi mõttetu võrrelda. Tundub, et nad on kasutanud sarnast mudelit nagu auto24.ee ja seda isegi natuke laialdasemalt teinud ja kuigi ei tea mis seal täpselt taga on, siis tundub kontakti kvaliteet olemat märksa kõrgem. Telefonipaberkataloogide ja nende internetiseerumine infoportaalide näol hakkab läbi saama. Maksab kontakti kvaliteet ja lisaväärtused. Infoajastul ju kõige olulisem kiirelt info leidmine järjest kasvava rämpsu seast. Väga meelsasti tervitan infoajastule uue lähenemisega ettevõtmisi!

Tsiteeri

Gerly Kedelauk 05.02.2007 08:41

Tervitused ka sisustus.ee meeskonna poolt. Vastasin Jaanile ka meie foorumis ja hea meelega vastan veelkord. Esiteks meie kasutajate arv on tõusnud oktoobris väga hüppeliselt, kuna 12. oktoobril (muide oli see ka Sinu esimese postituse kuupäev) läks välja meie Roosa Elevandi auhinna mäng 120 000-le inimesele. Algas reklaam Star FMis, Sky +-is, avaldusid artiklid delfi.ee's, läksid avalikuks bännerid femme.ee´s, perekool.ee´s. Toimus meie avapidu, 17.10 ilmus meie avapeost ülevaade Kroonikas, Vesti Nedelis jms. Meie kasutajate perega liitus tänu Roosa Elevandi kampaaniale ühe päevaga 6312 kasutajat. Järgmisel päeval veel üle kolme tuhande kasutaja. Aga TOOTED KOKKU näitab toodete arvu meie keskkonnas, ka neid, milledega firmad hetkel tegelevad ehk avalikke ja ootel olevaid tooteid kokku. Näiteks oli meil ootel rohkelt Home-Luxi, Exclusive Furniture Hausi ja Ehitusmarketi, Jyski jms tooteid. Pildid puuduvad, emafirmadest oodatakse kirjeldusi, xmlid Decorate ja Dectona on töötluses, et panna tootegupp ja toode vastavusse. Seega see number on tõene, näidates kõiki üles laetuid tooteid.
Statistikast meie firmadele niipalju. Et Emori teenust proovisime tõesti ja seda meie uue saidi esimesel nädalal. Tõdeme siinkohal, et võtsime teenuse liiga vara. Kindlasti plaanime lähiaja uuesti kasutama hakata. Praegu genereerib meie keskkond kõikidele liitunud firmadele väga põhjaliku ülevaate iga toote lõikes palju vaadatatud, lemmikutesse lisatud, mis vanuses, soo ja maakonna järgi. Me ei kiirusta Emoriga just selleks, et selline statistika annab firmadele palju põhjalikuma otsustusvõimaluse, kas meie keskkonnast on kasu või ei. Samuti on meil endal ülevaade iga kasutaja kohta, kust ta on tulnud, mis ipd kasutab ja kui palju ja mis päringuid teeb meie keskkonnas. Samuti kellaaegade ja päevade lõikes külastajate arv. Kahjuks Emor ei anna nii põhjalikku ülevaadet. Seega firmad, kes on mõelnud meie keskkonnaga liitumisest, helistagu meie mõnele kliendile või meie müügimeeskonnale 6454187, nad saavad statistikast, võimalustest rääkida ja näidata.
Kokkuvõtteks tahan Sind Jaan tänada isiklikult postituse eest erinevates keskkondades. See on toonud meile palju külastusi sisustuswebist, pixlist jms portaalidest. Jääme tulevikus Sinu seisukohti ootama ja oleme alati valmis Sinu küsimustele vastama.

Tsiteeri

Soovin e-mailile teadet, kui sellele teemale vastatakse.

Lisa pilte

Sisustusweb ei vastuta foorumisse lisatud postituste ega nende sisu, samuti postituste kaudu kättesaadavaks tehtud internetilehtede sisu eest. Sisustusweb jätab endale õiguse kustutada postitused, mis on teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üles kutsuvad või muudele headele tavadele mitte vastavad.