Artiklid ja uudised

Kui palju Sa tead aga Calligarise brändist?

Artskilli Facebooki lehel on käimas vägev 2019. aasta suvine loosimäng, kus võitja saab enda koju stiilsed ja ajatud #Calligaris #Hero toolid. Kui palju Sa tead aga Calligarise brändist? Väike ülevaade ajaloost ja brändi arengust siin:


1923 - CALLIGARISE SÜND
Calligaris asutati Manzanos, Itaalias, aastal 1923 ja sai aluguse Antonio Calligarise loodud väikesest töötoast. Seal valmistas ta MAROCCA tooli, millel on puitkarkass ja vitstest punutud iste - tüüpiline tool selle piirkonna jaoks. See ala sai hiljem tuntuks kui „toolide rajoon”.
Puidust tooliosade saagimine, viimistlemine ja monteerimine usaldati peamiselt meestele, samas kui toolipõhjade punumise tegid naised, kes läksid klientide kodudesse ja umbes kahe tunniga olid nad võimelised valmis punuma ühe tooli istumisosa.

1920-1960: ESIMESED TOOTED
Calligarise töökoda jätkas toolide tootmiset, tuues puidu ümbritsevatest mägedest ja õlevitsad Friulani laguunist. Töökoja praktikantidele usaldati õlgede värvimine, mida tehti looduslike pigmentidega. Masinad oli vähe, enamik töödest tehti ikka veel käsitsi.
1950. aastatel päris Romeo oma isa äri ja suutis seda edasi arendada ka tänu sõjajärgsele majanduliku õitsengu perioodile.

1960-1980: CALLIGARISEST SAAB TÖÖSTUS
60ndatel aastatel langeb majandusbuum kokku Calligarise perefirma moderniseerimisega: äri anti edasi kolmandale Calligarise põlvkonnale, Alessandrole ja Walterile. Mehed uskusid automaatse kudumismasina edusse - kasutades õlega sarnaseid sünteetilisi kiude suudeti ühe tooli põhi kududa valmis 1-minuti ja 20-sekundiga.
Järgnevatel aastatel kasvas tootmisvõimsus jätkuvalt ja ettevõte muutus järk-järgult hästi struktureeritud tööstusettevõtteks. Samuti alustati teiste turgude vallutamist.
Esimese kataloogi loomine oli väliskaubanduse algus. Sellest hetkest alates hakkas Calligaris oma tooteid lõpptarbijale tarnima nii Itaalias kui ka Euroopas asuvate edasimüüjate kaudu.

1980-2000: FIRMA ARENEB BRANDIKS
Aastal 1986 võtab Alessandro Calligaris, perekonna kolmas põlvkond, üle ettevõtte presidendi ameti. Selle tulemusena laiendab Calligaris oma tootevalikut ja kollektsioonidesse jõuavad lisaks toolidele ka lauad, kapid-riiulid, voodid, diivanid ning sisustus- ja dekoratiivsed tarvikud.
Sellega seoses ei ole puit enam ainus materjal, mille abil Calligaris innovatsiooni loob ja kasutusele võetakse ka metall, plast, nahk ja klaas.

2000-2012: CALLIGARIS 2.0
Viimane kümnend on Calligarise jaoks otsustava tähtsusega tõelise rahvusvahelise ettevõtte loomisel. 2007. aastal kuulub Calligaris Groupist 40% erakapitali fondile L Capital, mida rahastab luksuslik hiiglane LVMH. See toob kaasa uue brändiistrateegia ning kommunikatsioonisuunad.
2008. aastal avab Calligaris oma esimese lipulaeva kaupluse Milanos, millele järgneb Pariisi pood 2012. aastal.

2014 CALLIGARIS ON TAAS 100% ITAALLANE
Calligarise perekonna esindusettevõte kiidab heaks 40% osaluse tagasiostu, mis müüdi 2007. aastal LVMH kontserni erakapitali fondile L Capital. Selle tulemusena muutub ettevõte veelgi enam itaallaslikumaks hetkel, mil mitmed moe-, disaini- ja luksusbrändid ostetakse välisinvestorite poolt ära. See on Calligarise jaoks taassünd koos uue laienemisplaaniga. Oleme tagasi kooskõlas ettevõtte ajalooga, mis on alates selle loomisest 1923. aastal uskunud tulevikku ja Itaaliasse.

2018 - 95. AASTAPÄEV
Praegu on 100 riigis üle 620 müügipunkti ja 3 lipulaeva tiitliga poodi, kus Calligaris tähistas oma 95. aastapäeva tõeliselt stiilselt. 2018. aastal oli ka palju uudiseid uute projektidega, mida esitleti aasta jooksul jooksvalt.

Sisestatud: 25.06.2019

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Scavolini Formalia - tänastele ootustele vastav väga stiilne terviklik kodusüsteem köögist kodukontorini

Scavolini Formalia - tänastele ootustele vastav väga stiilne terviklik kodusüsteem köögist kodukontorini

Scavolini uhiuus köögimööbli mudel Formalia on loodud koostöös kuulsa Itaalia disaineri Vittore Nioluga. Uus mudel on erakordne oma stiili ja karakteri poolest. Valides Formalia valid köögimööbli, mis tõmbab tähelepanu ja on trendidest ees ning kõige olulisemalt tähendab seda, et kodu süda - köök - on šikk, elegantne ja võimaldab muutunud elukorralduses ühendada ühele alale mitmeid funktsioone.

Scavolini Box Life: üks toode, lõputud võimalused

Scavolini Box Life: üks toode, lõputud võimalused

Scavolini tutvustab sellel aastal oma innovaatilist uut toodet Box Life. Box Life on nutika sisekujunduse kontseptsioon, mis võimaldab luua erineva funktsiooniga alasid väikesel pinnal organiseeritult ja funktsionaalsel viisil, mida iseloomustavad elegants ja ülipaindlik kohandamise võimalus. See hõlmab lõputuid funktsioone, ühendades samal ajal elu-, majapidamis- ja magamistoad, et tagada väikeste eluruumide ülim paindlikkus. Mööbli disainisid rahvusvaheline disainistuudio Rainlight ja selle loovjuht Yorgo Lykouria koostöös HOK-iga, kes on kaasaegse arhitektuuri mõne olulisema teose, sealhulgas Dali muuseumi, Mercedes Benzi staadioni ja Hamadi Rahvusvahelise lennujaama disainerid ja autorid.

Artskill stuudiol on NEMO salonginäidistele äärmiselt head hinnad

Artskill stuudiol on NEMO salonginäidistele äärmiselt head hinnad

Aastal 1993 Milanos asutatud Itaalia disainvalgustite bränd NEMO on algusest peale olnud innovaatiliste lahenduste ja moodsa joonega disaini esindaja. Käesoleval hetkel on kollektsioonis mitmeid mudeleid, mis on loodud Itaalia tipp-disainerite poolt nagu näiteks Carlo Forcolini, Jehs + Laub, Javier Mariscal, Karim Rashid, Ilaria Marelli, Foster+Partners, Hannes Wettstein ja Roberto Paoli. Lisaks hooajaliste kollektsioonide mudelitele on NEMO-l ka Masters-nimeline kollektsioon, mis koosneb spetsiaalselt valitud äärmiselt unikaalsetest ja ikoonilistest valgustitest. Need mudelid on sündinud Itaalia disainiklassika esindajate sulest - Le Corbusier, Vico Magistretti, Franco Albini, Charlotte Perriand ja Kazuhide Takahama.

7 nippi puhta ja modernse köögimööbli disainimiseks

7 nippi puhta ja modernse köögimööbli disainimiseks

Puhasta pinnad pisividinatest ja vaheta mõned vanad elemendid uute vastu - nii lihtne see ongi!
Me veedame palju tunde köögis ja kuna toidu valmistamiseks läheb vaja nii erinevaid köögimasinaid, vidinaid kui abivahendeid, siis on loomulik, et köök ei pruugi igapäevaselt kõige stiilsemat silmailu pakkuda. Kui otsid võimalusi oma kööki renoveerida või ka lihtsalt mõne nipi abil šikimaks muuta, siis järgnevad nipid minimalistliku ja vaba pinnaga köögi disainimiseks on just sulle.

Trendid Milano mööblimessilt

Trendid Milano mööblimessilt

Salone del Mobile Milanos, või rahvusvaheliselt paremini tuntud kui Milano Furniture Fair ehk Milano mööblimess on igal aastal parimaks kompassiks disaini, kodusisustuse ja mööblitrendide vallas. Artskill meeskonnale meeldib igal aastal oma meeskonnaga meeleolukas reis messile ette võtta, sest seal näeme esimestena nii Artskillis esindatud brändide trende ja uusi suundasid, kui ka kõikide teiste maailma disainifirmade sarju ja erikollektsioone. Järgnevalt on 5 üldist trendi, mis meile silma jäid ja teiega jagada tahame.

vaata kõiki