Artiklid ja uudised
Hansgrohel oli 2013 järjekordne rekordiline aasta
Hansgrohe grupp lõpetas ka 2013. majandusaasta rekordiliste müügitulemustega. Ülemaailmse duši- ja segistitootja müük oli 841,4 miljonit eurot (võrreldes 805,5 miljon euroga 2012. aastal) ning jätkati turuosade hõivamist.
"Ülemaailmse tagasihoidliku majanduskasvu taustal olid Hansgrohe tulemused üle keskmise. Meil õnnestus suurendada duššide ja segistite läbimüüki nii kodu- kui välisturul ning saavutada kasv peaaegu kõigis müügipiirkondades,“
kommenteeris Siegfried Gänßlen, Hansgrohe SE tegevjuht.
Rahvusvaheline müük oli eriti dünaamiline, suurenedes enam kui 5 protsenti. Seda kasvu tiivustasid Põhja-Ameerika, Hiina ja Prantsusmaa. Tõusvad turud – Aasia, Lähis-Ida ja Ladina-Ameerika – aitasid samuti positiivsele trendile kaasa.
Koduturul suurenes müük 2013. aastal 2 protsenti. Sihtotstarbeliste meetmete rakendamine ning protsesside optimeerimine parandasid Hansgrohe grupi EBITDA marginaali (amortisatsioonieelne brutokasum) 155,6 miljon euroni (võrreldes 143,3 miljon euroga 2012. aastal), mis võrdub 18,5-protsendilise EBITDA marginaaliga.
„Meie areng positiivses suunas põhineb Hansgrohe silmapaistval innovatsioonivõimel,“ ütles Siegfried Gänßlen. „Jätkasime suurte investeeringute tegemist uurimis- ja arendustegevusse ning tõime turule palju uusi tooteid, mis võeti klientide poolt väga hästi vastu ning mis seadsid uusi standardeid meie tööstusharus.“
2013. aastal töötas Hansgrohe SE järjekindlalt globaalse strateegia elluviimise nimel, seades alused jätkuvaks kasvuks. Ettevõte avas mitmeid uusi harusid, laiendades oma jaotusvõrke ning suurendades figureerimist rahvusvahelisel turul. Üheks möödunud majandusaasta tippsündmuseks oli Türgi müügi- ning jaotusettevõtte rajamine peakorteriga Istanbulis. Sellega lõi Hansgrohe tingimused Türgi turu ning naaber-regioonide suure potentsiaali edasiarendamiseks. Ettevõtte kiirelt kasvav Lõuna-Aafrika tütarettevõte avas Johannesburgis oma uue peakorteri, kus on olemas ruumikas müügisalong klientide veelgi paremaks teenindamiseks. Samuti avas Hansgrohe otse Milano südames oma luksusbrändile Axor uue müügisalongi, kus arhitektidele, sisekujundajatele ning disainihuvilistele esitletakse visioone vannitoast kui eluruumist.
Strateegilised investeeringud lõid ka uusi töökohti. Läbi arvukate strateegiliste investeeringute õnnestus Hansgrohel oma konkurentsieelist suurendada, innovatsioonivõimet tõsta ning aidata kaasa oma globaalse turu arenemisele. Ettevõtte kapitalikulud ulatusid 2013. aastal pea 41 miljon euroni (võrreldes 35 miljoniga 2012. aastal). Ka sel aastal investeeriti suurem osa kapitalist sanitaartoodete eksperdi saksa tegevuskohtadesse. Seal asub ettevõtte keskse uurimis- ja arendustegevuse peakorter ning tegutsevad kuus tehast, mis toodavad – müügi põhjal – umbes 80 protsenti ettevõtte toodangust. Suurem osa kapitali-investeeringutest tehti uute tööriistade ja seadmete soetamiseks, et toota uusi tooteid ning masinate ja rajatiste jaoks Schiltachi ja Offenburgi tehaste tootmismahtude suurendamiseks.
Osana jätkusuutlikust majandamisest parandas ettevõte ka oma keskkonnanäitajaid ning optimeeris ressursside kasutamist.
Kõige suurem üksikinvesteering väljaspool Saksamaad tehti Hansgrohe tootmisrajatisse Shanghai äärealal Songjiangis, Hiinas. Olemasolevat tehast laiendati 8000 ruutmeetri võrra, mis peaaegu kahekordistas toodangut. Kõiki investeeringuid finantseeriti rahavoogudest tänu Hansgrohe SE heale sissetulekule.
2013. aasta investeeringud viisid ka uute töökohtade loomiseni. Hansgrohe pere kasvas 57 töötaja võrra, viies rahvusvahelise töötajate arvu 2013. aasta detsembri seisuga 3501 inimeseni – neist ligi 2200 töötab Saksamaal. Eelmisel aastal alustas 39 noort oma väljaõpet ettevõttes Hansgrohe SE. Schwarzwaldis asuv keskmise suurusega ettevõtteharu koolitab hetkel kokku 137 inimest enam kui 25 erialalt. Ettevõtte praktikantidekvoot 6,3 protsenti on kaugelt üle Saksamaa riikliku keskmise metallitööde majandusharus.
Kasv läbis innovatsiooni. „Oma innovatsioonivõime ning äristrateegiatega, mis kaasavad sotsiaalvaldkonda ning keskkonnakaitset, jätkab Hansgrohe grupp oma 113-aastase edu ajalugu,“ ütles Siegfried Gänßlen kokkuvõtvalt. „Alustasime 2014. aastat healt positsioonilt ning koos oma klientide ja turupartneritega jätkame kasumlikkuse kasvatamist.
Hansgrohe on Saksamaal Schwarzwaldis paiknev ettevõte. Oma 113-aastase ajaloo jooksul on ettevõte omandanud tehnoloogia-, disaini- ja jätkusuutlikuse-alaste uuenduste liidri maine sanitaartoodete valdkonnas. Hansgrohe SE toodetud segistid, dušiotsikud ja dušisüsteemid on originaalsed tooted, mis muudavad vannitoa funktsionaalsemaks, mugavamaks ja esteetilisemaks. Neid kvaliteettooteid võib leida sellistest mainekatest paikadest nagu luksuslik ookeaniliinilaev Queen Mary II, Londoni Heathrow lennujaama terminal 5, Burj Khalifa Dubais (maailma kõrgeim hoone); Saksamaa kantselei Berliinis, Yoo luksuskorterid New Yorgis ning Masdari teadus- ja tehnoloogiainstituut Abu Dhabis.
2013. aastal müüdi ettevõtte brände Axor, Hansgrohe, Pharo ja Pontos enam kui 841 miljoni euro eest (võrreldes 805 miljoni euroga 2012. aastal). Tänaseks töötab Hansgrohe grupis enam kui 3500 inimest üle maailma, neist umbes üks kolmandik väljaspool Saksamaad. Ettevõte, kellel on null-tolerantsi poliitika võltsitud toodete ning disaini omandiõiguste rikkumise suhtes, valmistab oma tooted kuues Saksamaa tehases, aga ka Prantsusmaal, Hollandis, USAs ja Hiinas.
Tutvu Hansgrohe kaubamärgi toodetega täpsemalt siit!
Axori kaubamärgiga saab vannitoas edasi anda isikupärase elustiili mitmekesisust ja võlu. Koostöös maailma edukaimate disaineritega sünnivad täielikud ja individuaalsed vannitoa tootesarjad.
Tutvu Axor kaubamärgi toodetega täpsemalt siit!
Vaata lisaks:
Facebook,
Pinterest,
www.hansgrohe.ee
www.hansgrohe.co.uk
Sisestatud: 05.06.2014
Hansgrohe SE
Tel:
682 6829
Aadress:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
WWW:
Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid
AXOR x Antonio Citterio: isikupära uuel tasandil

AXOR x Philippe Starck: kui innovatsioon kohtub disainiga, saab duši all käimisest eriline kogemus.

AXOR x Philippe Starck: valamud ja vann individualistidele
Parem joogivesi kraanist, kooskõlas keha ja keskkonnaga
Viimane lihv AXOR One kollektsioonile ja AXOR Universal Circular vannitoa-aksessuaaridele

Tahad vee ja energia eest vähem maksta, aga duši all käimist siiski nautida? Need lihtsad muudatused vannitoas mõjuvad hästi nii keskkonnale kui ka rahakotile

Rohkem paindlikkust ja funktsionaalsust hansgrohe Finorise segistisarjaga

Kõik lihtsalt seinale
