Hansgrohe SE

Tel.:
682 6829
Faks:
5600 0055
Aadress:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
Kirja saatmine ebaõnnestus. Täitke kõik väljad.

Hansgrohe SE / Videod

Hansgrohe SE / Tutvustus

Traditsioonid ja innovatsioon

Oskusteave, kvaliteet, ideed, visioonid – alates aastast 1901
Vormi ja funktsiooni täiuslikkus – see oli ja on Hansgrohe standard. Vannitubade sisustuspioneer Hans Grohe ja tema järeltulijad on juba alates aastast 1901 olnud alati sammuvõrra ajast ees. Seda nii esimese käsidušši (1928) kui uue duššiajastu alusepanija Raindance dušši (2003) puhul. Ka peale 114 tegevusaastat on leiutamine endiselt Schwarzwaldi ettevõtte liikumapanevaks jõuks. Seejuures on põhirõhk loomulikult sellel, kuidas Teile kui kliendile kasu tuua ja rõõmu valmistada.

Hansgrohe välja töötatud dušid ja segistid vannitoa ja köögi jaoks on tehnoloogia viimane sõna, need sobivad igale maitsele ja rahakotile ning on kauakestvad ja veenva disaini ning funktsionaalsusega.
Tutvu Hansgrohe tootevalikuga: valamusegistid, vannisegistid, dušisegistid, dušid, dušisüsteemid, köögisegistid, täpsemalt siit!

Axori kaubamärgiga saab vannitoas edasi anda isikupärase elustiili mitmekesisust ja võlu. Koostöös maailma edukaimate disaineritega sünnivad täielikud ja individuaalsed vannitoa tootesarjad.
Tutvu Axor tootesarjadega Axor Starck, Axor Citterio, Axor Urquiola, Axor Massaud, Axor Bouroullec, Axor Front, Axor Carlton, Axor Montreux, Axor Universal, täpsemalt siit!
Axor Facebookis

Kõikide toodete ülevaade: valamud, valamukapid, dušid, vannid, bideed!

Hansgrohe SE / Kaubamärgid

Pressiteated ja artiklid / Hansgrohe SE

AXORi ja Hansgrohe muljetavaldav köögi- ja vannitoatoodete väljapanek Frankfurdi messil

AXORi ja Hansgrohe muljetavaldav köögi- ja vannitoatoodete väljapanek Frankfurdi messil

Tänavusel Frankfurdis toimuval maailma juhtival sanitaartehnika ja kütteseadmete messil (ISH) püüavad Hansgrohe Grupi kaubamärgid AXOR ja Hansgrohe külastajate pilke oma kõige värskemate murranguliste vannitoa- ja köögitoodetega. 14.-17. märtsini 2017 said Frankfurdi Festhalles 2000 ruutmeetri suurusel alal kaubamärkide uudistega tutvuda valdkonna professionaalid, 18. märtsil ka lõpptarbijad.