Artiklid ja uudised

Axor Starck V pälvis "Elle Decoration" rahvusvahelise disainiauhinna EDIDA

Axor Starck V pälvis tänavu juba teise meediaauhinna - veebruaris parima kodumaise tootedisaini eest maineka disainiauhinna Wallpaper* saanud Axor Starck V lisab nüüd oma auhindade ritta ühelt maailma kõige lugupeetavamalt sisekujundusajakirjalt "Elle Decoration" teenitud rahvusvahelise disainiauhinna EDIDA.

Otsuse langetasid ajakirja "Elle Decoration" 25 väljaande peatoimetajad, kes hindasid läbipaistvat klaassegistit EDIDA vääriliseks. Ihaldatud auhinna võttis Milanos toimunud Salone del Mobilel vastu Axori juht Philippe Grohe.

Meediaauhinnad kinnitavad trendi, et vannitoa tähtsus kasvab ning see tõmbab ligi disainiteadlikke kliente, kes pööravad suurt rõhku individuaalsusele. „Fakt, et oleme Philippe Starckiga kaks mainekat meediaauhinda võitnud, kinnitab, et vannitoale ja meie uudsetele toodetele pöörab disainerite kõrval rõhku ka disainiteadlik meedia,“ ütles Philippe Grohe.

 Allikas: www.hansgrohe.ee

Allikas: www.hansgrohe.ee

Axor Starck V – vee elujõud

Axori uudsete toodete südames on juba enam kui 20 aastat olnud inimese seostumine vee ja ruumiga. Axor Starck V on selle idee üks seni silmapaistvamaid tõlgendusi - segisti veekeerise ilu ja dünaamika ühendavad valamus voolava vee funktsionaalse ja emotsionaalse külje, muutes igapäevaselt tarbitava vee väärtuslikuks ressursiks.

Axor Starck V orgaaniline läbipaistev disain annab segistile põneva, ent tagasihoidliku välimuse. Lisaks tehnilisele vee nähtavaks muutmise funktsioonile sulandab läbipaistvus segisti korpuse esteetiliselt ümbrusega kokku. Läbi segisti korpuse keerisena üles liikuv vesi ja selle „vabalangemine“ valamusse otse kasutaja silme ees tekitavad rõõmu ja õnne tunde.

Axor Starck V iseloomulikeks tunnusteks on üliesteetiline välimus, funktsionaalsus ja säästlikkus. Klaasist segisti särab mitme uuenduse poolest, mis koos sõnastavad täiesti uue valamusegistite kategooria. Näiteks on segisti valmistatud jätkusuutlikust ja vastupidavast orgaanilisest kristallklaasist. Axor Starcki voolukiirus, 4 l/min, säästab vett kasutamise kvaliteeti vähendamata. Avatud, pööratav ja eemaldatav klaasist jooksutoru pakub täiendavat mugavust: seda on hõlbus valamule paigaldada ja lihtne nõudepesumasinas pesta.

 Allikas: www.hansgrohe.ee

Allikas: www.hansgrohe.ee

"Elle Decoration"

"Elle Decoration" on üks maailma juhtivatest sisekujundusajakirjadest. Ajakiri räägib sisekujundusideedest kõikjalt üle maailma ning teavitab disaini-, kunsti ja arhitektuuritrendidest. "Elle Decoration" ilmub 25 erinevas riigis.

Hansgrohe SE disainerbränd Axor viib edukalt ellu projekti „Disainerite visioon sinu vannitoas“. Juhtivad arhitektid, sisekujundajad ja tootedisainerid töötavad koostöös Axoriga välja oma visioone vannitoast kui eluruumist. Axori kollektsioonid pakuvad rohkelt ainulaadseid ning säästlikke lahendusi isikupäraste, ülimalt esteetiliste ja kõrgtehnoloogiliste vannitubade loomiseks. Tänaseks on Axori disainipartnerite seas Ronan ja Erwan Bouroullec, Antonio Citterio, Front, Jean-Marie Massaud, Nendo, Phoenix Design, Philippe Starck ja Patricia Urquiola. Nad kõik annavad oma osa, et muuta elu vannitoas ja vannitoa ümber veidi mõtestatumaks ja kaunimaks. Axori brändi juhib ettevõtte rajaja, Hans Grohe, pojapoeg Philippe Grohe.

Tutvu toodetega siin!
Sirvi online kataloogi siit!
Hansgrohe ja Axor Facebookis

Sisestatud: 05.05.2015

Hansgrohe SE

Tel.:
682 6829
Aadress:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
Kirja saatmine ebaõnnestus. Täitke kõik väljad.

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

AXORi ja Hansgrohe muljetavaldav köögi- ja vannitoatoodete väljapanek Frankfurdi messil

AXORi ja Hansgrohe muljetavaldav köögi- ja vannitoatoodete väljapanek Frankfurdi messil

Tänavusel Frankfurdis toimuval maailma juhtival sanitaartehnika ja kütteseadmete messil (ISH) püüavad Hansgrohe Grupi kaubamärgid AXOR ja Hansgrohe külastajate pilke oma kõige värskemate murranguliste vannitoa- ja köögitoodetega. 14.-17. märtsini 2017 said Frankfurdi Festhalles 2000 ruutmeetri suurusel alal kaubamärkide uudistega tutvuda valdkonna professionaalid, 18. märtsil ka lõpptarbijad.

vaata kõiki