Artiklid ja uudised
AXORi ja Hansgrohe muljetavaldav köögi- ja vannitoatoodete väljapanek Frankfurdi messil
Tänavusel Frankfurdis toimuval maailma juhtival sanitaartehnika ja kütteseadmete messil (ISH) püüavad Hansgrohe Grupi kaubamärgid AXOR ja Hansgrohe külastajate pilke oma kõige värskemate murranguliste vannitoa- ja köögitoodetega. 14.-17. märtsini 2017 said Frankfurdi Festhalles 2000 ruutmeetri suurusel alal kaubamärkide uudistega tutvuda valdkonna professionaalid, 18. märtsil ka lõpptarbijad.„Oleme oma tugevate kaubamärkide AXORi ja Hansgrohe abil ennast pidevalt innovatsiooni, disaini ja kvaliteedi osas juhtiva ettevõttena näidanud,“ ütles Hansgrohe Grupi juhatuse esimees Thorsten Klapproth. „Messil ISH 2017 vastame taas kõigi ootustele ja esitleme sensatsioonilisi uudistooteid,“ lisas ta. „Viisime vannitoa ja köögi veekasutuse uuele tasemele lisades toodetele funktsionaalset väärtust ning luues seeläbi kasutajatele täiesti uue vee tarbimise kogemuse. Seda elamust ei kanna edasi mitte ainult meie uued tooted, vaid ka Hansgrohe Grupi uus messiboks, millest saab kindlasti meie külastajate jaoks muljetavaldav atraktsioon.“
Allikas: www.hansgrohe.com
AXOR esitleb maailmas esimesi omalaadseid lahendusi luksuslikele vannitubadele
AXOR (www.axor-design.com) on teerajaja luksuslikele vannitubadele ja köökidele avangardlike disaintoodete välja töötamise, projekteerimise ja tootmise alal. Kaubamärgi segistite, duššide ja aksessuaaride valmistamisel on nii disaini, tootmise kui funktsionaalsuse vallas vaid täiuslik piisavalt hea. Käesoleva aasta ISH-l muudab AXOR duši all käimise uutes mõõtmetes luksuslikuks kogemuseks, seega ei ole üllatav, et AXOR tutvustab ka aastatepikkuse teadustöö tulemusel välja töötatud pretsedenditut veejoatüüpi, mis on ainulaadseks austusavalduseks hindamatule loodusvarale – veele. AXORi uut messil debüteerivat valamu-, duši- ja vannisegistite kollektsiooni eristavateks stiilideks on nii radikaalsus kui modernne minimalism.
Lisaks väljapanekule viib AXOR trendifoorumi „Pop up my Bathroom“ raames läbi ka ürituse „AXOR Talks“. 14.-16. märtsil kell 16.00–17.00 toimuvad paneelarutelud, kus käsitletakse erinevaid vaateid foorumi kesksele teemale – „individualiseerimisele“. AXOR kutsub messi külastajaid osalema inspireerivates ja informatiivsetes aruteludes. Näitus „Pop up my Bathroom“ ja trendifoorum toimuvad hallis 4.0 asuvas ruumis Saal Europa.
Allikas: www.hansgrohe.com
Hansgrohe väljendusrikas disain ja innovaatiline kasutusmugavus
Kvaliteetkaubamärgi hansgrohe paljud auhinnatud uuendused ja disainilahendused annavad köögis ja vannitoas voolavale veele vormi. Sest just seal veedetud aega hindavad inimesed kõige enam ning naudivad väärtuslikke hetki veega. hansgrohe töötab neid hetki silmas pidades välja murrangulisi lahendusi, milles on kokku viidud erakordne disain, kestev kvaliteet ning intelligentsed omadused, mis muudavad seadmete kasutamise maksimaalselt lihtsaks. ISH-l esitleb hansgrohe muuhulgas innovaatilist juhtpaneeli, mis muudab mitme erineva joatüübiga duššide kasutamise eriti lihtsaks. Sel aastal on väljendusrikas ja läbivalt geomeetriline disain hansgrohe uue duššide ja segistite sarja tunnuseks. Kvaliteetkaubamärk esitleb ka oma uusi segistiga köögivalamuid, mis muudavad igapäevased köögitoimetused sujuvaks ja käepäraseks. ISH alguseni tutvustatakse hansgrohe innovaatilisi köögi- ja vannitoatooteid veebilehel http://pro.hansgrohe.com/news.
Messiboksis pakutav nõustamine ja teenused
Ettevõtet Hansgrohe Group – The Original. esindavad sanitaartehnika tähtsaimal messil enam kui 40 riigi töötajad. Schwartzwaldis asuvast Schiltachi linnast pärit ettevõttest võtab messikülastajaid vastu rahvusvaheline tootejuhtimise, turunduse ja müügi, tehniliste teenuste ja pressiosakonna ekspertidest koosnev meeskond. Pressiesindajad korraldavad iga päev ringkäike ajakirjanikele ja meediale. Tuurid toimuvad ekspertide eestvedamisel teisipäevast reedeni (14.03-17.03) algusega kell 10.00 hommikul.
Allikas: www.hansgrohe.com
Hansgrohe Group – Das Original
Lõuna-Saksamaalt Schiltachi linnast pärinev Hansgrohe Grupp ning selle kaubamärgid AXOR ja Hansgrohe on vannitoa- ja köögisektoris endile kvaliteedi, innovatsiooni ja disaini poolest liidri maine välja teeninud. Hansgrohe Grupp annab segistite, duššide ja dušisüsteemide abil veele vormi ja funktsiooni. Ettevõtte 116aastast ajalugu kaunistavad mitmed innovaatilised tooted, näiteks esimene mitme joatüübiga käsidušš, esimene väljatõmmatava tilaga köögisegisti ja esimene käsidušihoidikuga dušilift. Ettevõttel on kehtivad omandiõigused enam kui 17 000 tootele. Hansgrohe Grupp tähendab vastupidavaid kvaliteetseid tooteid. 34 tütarettevõtte ja 21 müügiesinduse kaudu rohkem kui 140 riigis oma tooteid pakkuv ettevõte on kõikjal maailmas klientidele usaldusväärseks partneriks. Hansgrohe Grupp on oma kaubamärkide ja toodetega alates 1974. aastat võitnud arvukalt auhindu, sealhulgas üle 500 disainiauhinna. Ettevõtte äritegevuse keskmes on kogu maailmas jätkusuutlik, ressursse säästev tootmine. Hansgrohe Grupi tooteid kasutatakse kõikjal üle maailma, näiteks luksuslaeval Queen Mary 2 ja Dubais asuvas maailma kõrgeimas hoones – Burj Khalifas. Ettevõtte kõrged kvaliteedistandardid tagatakse viie täielikult ettevõttele kuuluva tehasega, millest kaks asuvad Saksamaal ning üks Prantsusmaal, Ameerika Ühendriikides ja Hiinas. 2015. aastal ulatus Hansgrohe Grupi käive 964 miljoni euroni. Ettevõte annab üle maailma tööd enam kui 4 000 inimesele, kellest umbes 60 protsenti töötab Saksamaal.
www.hansgrohe.ee
Hansgrohe ja Axor Facebookis
Sisestatud: 13.03.2017
Hansgrohe SE
Tel:
682 6829
Aadress:
Mäealuse 2/1 , Tallinn, Harjumaa
E-mail:
WWW: